|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Nieuw team?
Claire, Huub en Eric krijgen maar niet genoeg van plaatjes draaien en zingen en dansen er op los in de Private Room. Brian en Amanda besluiten Jaap op te zoeken in de Master Bedroom. Het drietal praat over koetjes en kalfjes totdat Brian besluit hem uit te horen over de verhoudingen tussen Claire, Huub en Jaap. "Hoe zou jij Claire de Villa willen uitstemmen? Vind je niet dat je te weinig uit Claire haalt?", aldus Brian. "Nee, ik vind het prima!", antwoordt de grote Miljonair nuchter. "Maar vind je het niet leuker om socialer te worden? Dat vraag ik me echt af, want ik ken niemand die zo lang alleen is als jij!", verwondert Amanda zich. "Maar vanaf vrijdag gaan we knuffelen!", lacht Jaap. Brian geeft de grote Miljonair een aai over zijn bol. Het drietal lacht en praat over van alles en nog wat! Jaap, Amanda en Brian... Een nieuw team in wording?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wat zal de verhaallijn worden? Jaap met Amanda en Brian tegen Huub en Claire? of is Claire donderdag al naar huis?
Ik verwacht dat Huub Claire erin houdt, Jaap wordt daardoor boos en gaat samen met Brian en Amanda. En volgende maand Claire eruit en Jaap terug naar Huub... |
|
|
|
|
sandy
|
|
|
amanda gaat donderdag op de stoel...er gaat niemand weg donderdag |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: da's waar ook...
wordt weer een saaie bedoeling, ik denk niet dat Amanda of Brian zich laat provoceren door harde uitspraken van Huub/Claire of Jaap. |
|
|
|
|
sandy
|
|
|
denk het ook niet...maar amanda heeft nooit op de stoel gezeten...en ze willen haar pakken op haar moeder en ahar hondje....ja zse gaat ze nu ook terug krijgen...amanda doet het zo vaak... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
daar geloof ik niet in wel hoop ik dat claire weggaat want het is huub jaap amand brian laat het spel doorgaan clara zorgt ervoor dat mannen nog meer gaan denken dat vrouwen hupplesuf .....zijn en eric is te vals voor woorden. hij zorgt niet zoals LUC , SELENE, EN MIKE voor even wicht in het spel. hij is to much en huub heeft juist iemand nodig die hem in toom kan houden dat is eric niet |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
AMANDA GAAT ZEKER NIET WEG DONDERDAG . en ik vind dat amanda moet winnen , |
|
|
|
|
sandy
|
|
|
nee ben zeker niet voor amanda ben eigelijk vor niemand daar...maar amanda heeft geen manieren dat kind moet eerst een goede opvoeding krijgen..want ze word zo onderdrukt door die brian niet normaal...ze is er gewoon bang van kan je zo zien...mijn dochter is 21 jaar die zit zovaak vol afschuw te kijken naar haar en die brian..die zegt vaak als dat mijn vriend was..maar ja je moet ook eens horen van een kind van 20 wat daar niet allemaal uit der mond komt...ze houd geen vrienden meer over..iedereen laat ze vallen...kijk maar op der jardag was bijna niemand alleen mensen van de kooi...heel triest hoor...een vriendin was geweest en op het laatst der zus...nee die is het niet waard om te winnen...dan heeft ze wel vrienden..die haar misbruiken... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
zo omdat ze dan vrienden heeft die haar misbruiken dat zget toch meer over de vrienden dan amanda en wat manieren betreft is wat anders dan opruimen he wqnt ze heeft wel manieren en ze is gegroeit b anyhow ik heb geen zin hier in ben het zat om amanda te verdedigen ik ben wel voor amanda en door wat ik met mijn eigen ogen heb gezien niet door roddels |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Op zich is het best knap van Amanda dat ze daar nog steeds zit en een heel grote kans heeft om in de finale te komen.
Ze geeft de boel daar wel een kleur met haar vrouwendingetjes. De andere vrouw in de villa, Claire, zit alleen maar bij Huub en ja en amen te zeggen. |
|
|
|
|
sandy
|
|
|
ben zeker niet voor claire..ook al woond ze bij mij in de stad..mijn dochter kent haar wel...ze gaan vaak stappen waar zij ook komt...maar ik zie liever een meid die netjes is dan iemand die bloot voor de camera staat..maar ja mannen zien het graag anders...kijk naar nena..bloedmooi meisje..zelfs die droeg zich niet zo als amanda en dat waren nog wel dikke vriendinnen...en nena had heel veel respect gekregen van heel veel mensen.. |
|
|
|