BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wachten op Hedda

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Wachten op Hedda

Alhoewel Eric gisteravond Hedda heeft gebeld om langs te komen, bleef een concrete afspraak uit. Er is nog geen datum geprikt, maar de ex van Huub gaf aan dat ze best langs zou willen komen. Wanneer zou ze voor de deur staan? Het moet voor Claire natuurlijk een vreemde gewaarwording zijn om Hedda te ontmoeten. Zelf gaf ze aan dat het haar best leuk leek. Ach, wie weet worden het de beste vriendinnen!

bron: tien.tv
sandy
 sandy - dinsdag 26 februari 2008 - 23:01   quote  deeplink  
denk dat hedda in het weekend komt
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 26 februari 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 - 23:00 schreef Headliner het volgende:
Villa Vandaag: Wachten op Hedda

Alhoewel Eric gisteravond Hedda heeft gebeld om langs te komen, bleef een concrete afspraak uit. Er is nog geen datum geprikt, maar de ex van Huub gaf aan dat ze best langs zou willen komen. Wanneer zou ze voor de deur staan? Het moet voor Claire natuurlijk een vreemde gewaarwording zijn om Hedda te ontmoeten.
ach, Claire zou het zoals gewoonlijk ook achteraf wel "leuk" vinden dat Hedda langs komt en het een "leuke meid" te vinden.
Dit is gewoon een extratje voor Huub die zonder eigen punten (toch?) een kennis langs ziet komen.

Wel handig zo'n gastspeler, laat die maar lekker iedere familielod of whatever uitnodigen... kost jezelf geen contactpunten.
janeke
 janeke - dinsdag 26 februari 2008 - 23:11   quote  deeplink  
ach claire vindt toch alles leuk
maar haar mond zei iest anders toen huub het vertelde
ze krijgt zo n tuit lip als ze jaloers is
let maar op
en hedda is denk ik te slim
voor claire zeker weet ik dat neit mag het wel hopen voor hedda .
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 26 februari 2008 - 23:13   quote  deeplink  
hedda is saai... ze brengt niets extras de villa in, het is alleen maar opvulling voor een tv momentje voor of tegen Huub
janeke
 janeke - dinsdag 26 februari 2008 - 23:13   quote  deeplink  
sandy als jij sandy bent die ik in de kooi heb gezien
waarom ga jij niet in de kooi als gast speler

prachtig hoe jij je kan verwoorden
net wat de kooi nodig heeft
sandy
 sandy - dinsdag 26 februari 2008 - 23:15   quote  deeplink  
ben niet de sandy die in de kooi is geweest...
sandy
 sandy - dinsdag 26 februari 2008 - 23:17   quote  deeplink  
ja boudewijn selene wilde ook hedda uitnodigen zonder cp te betalen..hebben hedda toen ook gebeld..alleen hedda kiest voor huub en niet voor de acties van de anderen...en vergeet niet dat selene ook nadia heeft gebeld voor brian.ook zonder punten...dus ze staan daar allemaal gelijk
janeke
 janeke - dinsdag 26 februari 2008 - 23:24   quote  deeplink  
dat heb ik nu door ja dat jij niet die snady bent
haha maar fijne avond hier
frans-06
 frans-06 - woensdag 27 februari 2008 - 11:14   quote  deeplink  
waarom word tamara niet eens uitgenodigd,lijkt mij gezelliger voor amanda,waarom altijd dat blijven stoken van een kant onbegrijpelijk,laten ze het maar eens over een andere boeg gaan gooien het spel zit muurvast
tino
 tino - woensdag 27 februari 2008 - 11:41   quote  deeplink  
ja frans-06, zou misschien erg leuk worden
sandy
 sandy - woensdag 27 februari 2008 - 11:47   quote  deeplink  
zal wel niet gebeuren frans...want er zijn twee mensen die heel erg beschermd moeten worden...die zijn te zielig..de regie werkt hier heel hard aan mee..als je goed oplet om de uitspraken van jaap en huub dan weet je genoeg...maar gelukkig heeft eric hedda uitgenodigd voor huub...en dat zal de anderen niet prettig vinden..zullen wel weer zeuren van hedda komt zonder cp...maar ze vergeten zelf dat ze het ook wilde proberen samen met selene..alleen ja hedda trapt niet in dat spelletje van hun tegen huub..
frans-06
 frans-06 - woensdag 27 februari 2008 - 19:38   quote  deeplink  
die rat met zijn dellie ,moetten nog genoeg cp betalen,alle cp van hun is verstopt in een sok, die twee betalen nergens voor ra ra hoe kan dat? dat noemen ze een voorkeurs behandeling

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wachten op Hedda

0.0057971