|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda toont haar paaldanssetje
Amanda hijst zich in de slaapkamer in haar paaldanspakje, een hotpants en een kort topje. Brian uit dan toch even zijn zorgen over de sexy outfit en het mogelijk verschuiven tijdens het dansen. Hij weet nog goed hoe dit ooit bij Lieke is gebeurd en hij wil zijn vriendinnetje hiervoor behoeden. "Ik voel me helemaal zen, en ik vind het een prachtig pakje, maar het is toch geen vreemde 'concern'", zegt hij tegen Susanne. "Je lijkt wel de vrouwelijke Evel Knievel in dat pakje. Dat was een motor stuntman", lacht hij. Susanne stelt hem gerust door te vertellen dat het per ongeluk onthullen van intieme lichaamsdelen zelden gebeurt tijdens het paaldansen, en zij kan het weten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik dacht dat die brian er op tegen was met dat paaldansen? dat zal wel loslopen hij zal er wel een kick van krijgen dat er kerels zijn die zich verlekkeren op haar ,maar ja mannie je bent niets anders gewent,of je nu in een bar in je nakie loopt of ergens anders maakt voor jou niets uit daar jij geen schaamte gevoel hebt en altijd een losbandig leven gewent was,des te hoeriger des te beter dat noemt zich toekomstige miljonair,je kunt beter leren wat normen en waarden zijn |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ja Suzanne jij hebt dan ook geen kilo siliconen in je voorgevel heen en weer schommelen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
|