|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Unaniem gestemd...
De twee zijn gezellig bij aan het kletsen als Jaap ineens binnenkomt. "Sorry dat ik stoor, maar ik heb net belangrijk nieuws te horen gekregen dus als je even tijd hebt?", vraagt de Briellenaar aan zijn teammaat. Huub snelt zijn grote vriend achterna en dan komt de aap uit de mouw. "Ik heb net gebeld en Hedda mag langer blijven, of in ieder geval blijven slapen mits er unaniem voor gestemd wordt. Brian hoopt natuurlijk op van alles en nog wat, maar ik praat gewoon met hem mee", vertelt Jaap.
"Dat lijkt me heel erg leuk, maar als ze blijft slapen, slaapt ze niet naast mij", is Huubs mening. "Dat is wel saai. Maar ja, dan is het gewoon een vrijbrief voor jou", antwoordt Jaap. Uiteindelijk geeft Hedda aan niet te willen blijven slapen, maar een paar extra uurtjes zijn natuurlijk mooi meegenomen. Jaap gaat het direct regelen, en dan is het een feit. Hedda blijft lekker nog een paar uurtjes langer. Ook Claire ziet het positief in, want zo kan zij misschien ook nog één op één met Hedda praten. Dat belooft wat voor vanavond...
bron: tien.tv |
|
|