BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontslagronde in het roze!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 27 februari 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ontslagronde in het roze!

Morgen is de ontslagronde. Team Huub heeft besloten dat ze Amanda op de stoel zetten, voornamelijk om Brian te choqueren. Amanda en Brian hebben hier echter al lucht van gekregen en gunnen het andere team hun pleziertje niet. Ze bedenken een plan om op grappige manier te laten weten dat ze hun tegenstanders een stap voor zijn. Huub, Claire, Eric en Hedda zitten in de Private Room en Amanda stormt binnen. "Sorry, ik was even iets vergeten", zegt ze tegen het groepje. Vervolgens pakt ze de telefoon en besteld een mooie, roze jurk en gouden pumps omdat ze er wel mooi uit wil zien op haar eerste ontslagronde. Ze loopt hierna meteen weer weg en laat Huub verbaast achter. "Dat deed ze wel heel leuk", lacht hij. "Dit moest eigenlijk geheim blijven", legt hij aan Hedda uit. Brian en Amanda liggen in de Chill helemaal in een deuk om hun geslaagde actie.

bron: tien.tv
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 27 februari 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Hoe zijn ze het te weten gekomen?

Via Selene?
djen
 djen - woensdag 27 februari 2008 - 23:51   quote  deeplink  
nou boudewijn gewoon afluisteren ..net zoals iedereen daar doet
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 00:21   quote  deeplink  
Nou ik lig ook in een deuk wat zal die Smeric op zijn neus kijken, gelijk weer tipgever af. not the best, woestijn gluiperd.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 februari 2008 - 00:56   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat Brian en Amanda meester zijn in het afluisteren...

Huub/Jaap/Claire denken daar nooit aan en moeten het echt van spelinfo van buitenstaanders hebben!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:01   quote  deeplink  
true, hoewel Lieke ook een ster werd in het afluisteren. het zijn toch net vogeltjes, lovebirds, luistervinkjes, ach wat maakt het uit, Smeric een papagaai!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:07   quote  deeplink  
Ik ga toch Jaapio ook het 1 en ander in zijn oortje fluisteren vrijdagavond. Niemand die mij ziet verwacht een Kooi kijker, en dan kan ik eventueel nog een bepaalde taal gebruiken die voor maar 1 iemand te verstaan is vrijdagavond, dat word echt humor
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:08   quote  deeplink  
en dat is blauw plekje 2 voor Claire. Hij sprong boven op haar donder.ik denk dat Claire zo een mondelinge overhoring onder de dekens krijg, ik hoop dat smeric dan zegt, dat je niet met volle mond mag praten hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Joseba@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 februari 2008 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 - 01:07 schreef Xanne het volgende:
Ik ga toch Jaapio ook het 1 en ander in zijn oortje fluisteren vrijdagavond. Niemand die mij ziet verwacht een Kooi kijker, en dan kan ik eventueel nog een bepaalde taal gebruiken die voor maar 1 iemand te verstaan is vrijdagavond, dat word echt humor
waar gaat Jaap heen dan (plaats) en mag jij daar zomaar komen dan? En waarom verwacht men jou niet als DGK kijker?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Boudewijn --
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 28 februari 2008 - 01:16   quote  deeplink  
Waarom Jaapio helpen? Die heeft ut niet nodig joh. Naja misschien een ander soort hulp! :p
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:19   quote  deeplink  
Helaas kan ik hem die niet bieden, tenzij het een zelfmoord aktie zou worden, laten we dat maar niet doen, Geloof mij Boudewijn, Ik denk dat ik wat dat betreft zelfs Huub en Brian om de tuin kan leiden. Als deur kom je op veel plekken.waar de reguliere figuurtjes niet snel komen!

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 februari 2008 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 - 01:16 schreef DGKJaapio het volgende:
Waarom Jaapio helpen? Die heeft ut niet nodig joh. Naja misschien een ander soort hulp! :p
waarom?

zonder Jaap geen DGK!!!!

over 10 jaar kent iedereen de uitspraak "TERRORRRR" nog, en reageren mensen op "Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis" met: rot zelf op, eikel...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:20   quote  deeplink  
en wat dacht je van 'tot nooit meer ziens?' 'Hasta nunca' gebruiken wij nu ook, lol
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 februari 2008 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 - 01:19 schreef Xanne het volgende:
Helaas kan ik hem die niet bieden, tenzij het een zelfmoord aktie zou worden, laten we dat maar niet doen, Geloof mij Boudewijn, Ik denk dat ik wat dat betreft zelfs Huub en Brian om de tuin kan leiden. Als deur kom je op veel plekken.waar de reguliere figuurtjes niet snel komen!
als deur? is dat een uitsmijter?

en als je hem dan toch spreekt, zeg maar dat als hij elke dag "goudenkooi headliner" noemt ik een grote banner op onze frontpage voor hem zet :) vele tienduizenden bezoekers....
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:22   quote  deeplink  
dat doe ik Boudewijn, en wat krijg ik als hij 10 x Boudewijn noemT?

Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 - 01:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

als deur? is dat een uitsmijter?

en als je hem dan toch spreekt, zeg maar dat als hij elke dag "goudenkooi headliner" noemt ik een grote banner op onze frontpage voor hem zet :) vele tienduizenden bezoekers....
Geloof mij dat hij vraagt wat zit er voor mij in? lol Ok de banner. dat zal ik hem zeker zeggen

Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:25   quote  deeplink  
enne oh ja. baya zit hij vrijdag en Brian ook.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 februari 2008 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 - 01:22 schreef Xanne het volgende:
dat doe ik Boudewijn, en wat krijg ik als hij 10 x Boudewijn noemT?
ehm... kweeniet...

ik heb liever dat hij headliner noemt ;)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:43   quote  deeplink  
dat begrijp ik, maar als hij de groeten doet aan Boudwijn van de goudekooi-headliner is het helemaal leuk toch? aan de andere kant, kan dat ook problemen opleveren, inverband met het doorgeven van info,iew, ik zal mijn best. de puta madre! beloof ik je.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:45   quote  deeplink  
enne je kan zeggen wat je wil, maar ze heeft toch minstens 1 paar lippen in gebruik.
janeke
 janeke - donderdag 28 februari 2008 - 08:58   quote  deeplink  
het is waar brian kan als de beste afluisteren maar ze weten van de ontslag ronde door een kaartje van een fan

die huubje op tafel in de chill heeft laten liggen

waarin stond dat ze amanda maar moesten aanpakken en dat het goed was dat ze voor haar ontslag hebben gevraagd
ze hoevenden niet eens afteluisteren
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 11:56   quote  deeplink  
het wordt hen ook wel heel gemakkelijk gemaakt zo. of is er iemand die een handje helpt, in dit geval een Jaapie?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontslagronde in het roze!

0.0047760