BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Hedda is leuk!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 27 februari 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Hedda is leuk!

"En? Is ze leuk of is ze leuk?", vraagt Huub aan Claire en Eric zodra zijn ex-vriendinnetje even weg is. "Ja, superleuk", gillen de twee in koor. Claire lijkt het ook absoluut niet vervelend te vinden dat Hedda aanwezig is. Onze gast is alleen echt niet van plan om te blijven slapen omdat ze morgen weer aan het werk moet. Dat is een verstandig besluit, want een nachtje in De Gouden Kooi kan je aardig opbreken, en dat weet Hedda maar al te goed!

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 00:24   quote  deeplink  
Niet alleen dat, maar Hedda heeft een nieuw vriendje wat nog niet echt haar vriendje is, maar wel de potentie heeft om haar vriendje te worden, en ik kan je verzekeren, dat ondanks, dat Huub vertelde dat dit het risico voor hen beide was. Hij dit echt niet fijn gaat vinden, en daar komt shit van, als Huub iets niet leuk vind. dus ik zit met mijn goochem op de streams, dat snap je.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 februari 2008 - 00:55   quote  deeplink  
Toch heb ik het idee dat Huub er wel vrede mee heeft omdat hij (voorlopig nog) kan spelen met Claire.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 00:59   quote  deeplink  
AHA zou dat het zijn? of is dat een afgsproken signaal tussen de 2 oldlovebirds. Ik vermoed namelijk dat het kort of lang kan duren maar dat Huub en Hedda weer bij elkaar zullen zijn zodra hij, of uit de kooi is of de vila in zijn bezit heeft. het is een doorbijter he, een pitbulltje!en hij is nu daadwerkelijk afhankelijk van zijn 2 backups. in zijn achterhoofd heeft hij toch dat Claire zomaar weg kan lopen, zie maar hoe het Lieke ineens verging, en die was duizend keer sterker in het spel dan Claire.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 01:04   quote  deeplink  
Ik zie toch nostalgie op zijn bekkie hoor, die heeft het heus moeilijk met het feit dat Hedda vertelde een nieuwe op het oog te hebben, dat komt nog wel ter sprake met Smeric. let maar op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Joseba@headliner --
janeke
 janeke - donderdag 28 februari 2008 - 09:03   quote  deeplink  
huubje en hedda hebben wel degelijk een afspraak
na de kooi
hhubje en hedda hoevden niets te zeggen in de chill dat kom je zien
claire had moeten langs lopen
dat moment
vind het eigenlijk nog smeriger van hedda dan claire
geef je dan je vriendje
het sein je mag het op alles doen , met een hartslag ik wacht op je
zulke vrouwen zullen altijd onder de plak van zo n kereltje zitten
want huubje is geen jongen om nog een verhouding aan te gaan hij moet veel afleren en veel erbij leren met je geschoolde slim heid allleen kom je niet door het leven
tino
 tino - donderdag 28 februari 2008 - 09:57   quote  deeplink  
huubje heeft totaal geen rspect voor anderen en is een grote egoist, die de ware "tegenstander" nog wel een keer tegenkomt..
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 - 09:03 schreef janeke het volgende:
huubje en hedda hebben wel degelijk een afspraak
na de kooi
hhubje en hedda hoevden niets te zeggen in de chill dat kom je zien
claire had moeten langs lopen
dat moment
vind het eigenlijk nog smeriger van hedda dan claire
geef je dan je vriendje
het sein je mag het op alles doen , met een hartslag ik wacht op je
zulke vrouwen zullen altijd onder de plak van zo n kereltje zitten
want huubje is geen jongen om nog een verhouding aan te gaan hij moet veel afleren en veel erbij leren met je geschoolde slim heid allleen kom je niet door het leven
Was hij nou maar geschoold. hij heeft niet eens het voortgezet onderwijs afgemaakt, laat staan dat je hem geschoold of opgevoed kan noemen. nee dat ventje, leert door het leven, en de echte wereld, en de wereld waar hij straks in wakker word? nou ik moet er niet aan denken, die valt straks in een gat, groter dan alles wat hij nu denkt mee gemaakt te hebben. misschien een callcenter iets voor het manneke. voor slechthorende kan hij schreeuwen wat hij wil, en dan nog word er gevraagd wat zegt u? kunt u iets beter articuleren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 17:32   quote  deeplink  
Ik hoor net hoe ziekelijk jaloers Ghuub is op al de bezoeken van Brians familie, die zijn namelijk op ieder optreden van Brian, hij vind het wel schattig, dan zegt hij, mijn familie hoeft niet zielig hun leven in te vullen via mijn optredens++++++ nee GHUUB, je maakt jouw familie zo vaak te schande, dat ze absoluut af en toe blij zijn, af en toe zijn ze blij dat ze niet geassocieerd willen worden. Eikel.

tino
 tino - vrijdag 29 februari 2008 - 10:00   quote  deeplink  
ze zijn blij dat die kabouter al zo lang uit huis geplaatst is, het voorbeeld van een ADHD mannetje, maar wel een met een sex- en alcoholprobleem (en nicotine)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Hedda is leuk!

0.0049700