|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ontslagronde in gala?
Vanavond is het weer tijd voor het maandelijkse hoogtepunt, de ontslagronde! Alleen voor Amanda is er een ontslagronde aangevraagd en dus zal zij zich vanavond flink moeten verweren. Maar alles in stijl natuurlijk, zal ze gedacht hebben. Zodra ze erachter kwam, bestelde ze een mooie jurk. Een slimme meid is goed voorbereid!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
amanda hoeft zich gelukkig geen zorgen te maken ik hoop voor clare en huub dat ze ook voorbereid zijn want claire haar moeder en vrienden hebben aan claire laten wten in brief pak amanda aan op haar moeder en hondje ik hoop voor huub en claire dat ze de bal ook kunnen vangen |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2008 - 09:14 schreef janeke het volgende:amanda hoeft zich gelukkig geen zorgen te maken ik hoop voor clare en huub dat ze ook voorbereid zijn want claire haar moeder en vrienden hebben aan claire laten wten in brief pak amanda aan op haar moeder en hondje ik hoop voor huub en claire dat ze de bal ook kunnen vangen claire kan zich beter druk maken over haar eigen familie |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en over de slappe l"l van haar vader, die goed vindt dat ze met een sex-ist omgaat en haar constant vernedert tot op het bot |
|
|
|
|
tino
|
|
|
schijnbaar gaan een slappe l"l en een eikel goed met elkaar samen, dat zie je nu wel met Huubje en de vader van miss sigaret en met Huubje en Smeric |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat te bedenken van een hoer met haar pooier |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ja die claire en huub zijn inderdaad net een hoer en pooier |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
johan ik heb het nl over brian met zijn dellie |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Een onbetaalde pooier, en zijn gratis p**pslet |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hij zet haar na de gouden kooi gewoon in een club,kan hij thuis blijven zij verdient de kost wel, zo zij haar leven lang al gedaan heeft met hoeren en snoeren gewoon een smerig ordinair kind, totaal geen eigen waarde |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
je ziet het zelfs de Huub fans, weten van Claires verleden, heden en toekomst Met HUUB. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Amanda doe je best, ik weet het "JE KAN HET", en anders is Brian er nog. Maar jij kan tegenwoordig aardig je eigen boontjes doppen. Daar ka die Claire nog een voobeeld aan nemen en ook die klaploper van een Eric die altijd Huub nodig heeft. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ze hebben elkaar allemaal nodig wat is amanda zonder brian? wat is jaap zonder huub ? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Tussen Brian en Amanda komt gewoon niemand in, Amanda is verbaal sterker dan die 2 tot tuinkabouters bevorderde Takke trollen!die in de zakken zitten, van Smeric.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waarom reageer jij op mijn schrijven vertel dat eens ff |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Exact johan, precies dat. Naar de buitenwereld koek en ei. in de familie waarschijnlijk hoogslaande bonje hoe dat kind haar familie voor l.l zet. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
laten we het helemaal maar niet hebben over families,hun hebben tenminste nog familie dat kun je van amanda niet zeggen, haar familie heeft haar laten vallen als een baksteen, als jullie dat familie noemen? de andere famielies bezoeken wel hun kinderen zo is dat gewoon simpel zat ,maar amanda dat kun jij niet zeggen er is totaal van jou familie niet een die zich om jou bekommert |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2008 - 14:40 schreef lisbeth het volgende:Amanda doe je best, ik weet het "JE KAN HET", en anders is Brian er nog. Maar jij kan tegenwoordig aardig je eigen boontjes doppen. Daar ka die Claire nog een voobeeld aan nemen en ook die klaploper van een Eric die altijd Huub nodig heeft. Lisbeth jij hebt mensekennis! |
|
|
|