|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Friends?
Hedda bracht gisteravond een bezoekje aan de Villa. Kon de ex van Huub het totaal niet vinden met Lieke, met Claire kwamen er zelfs gezellige gesprekjes op gang! Hedda gaf de blondine zelfs adviezen. En Claire, als je Hedda maar achter je hebt staan, dan komt het met de rest ook wel goed!
Nog geen Hedda in het midden!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
nee lieke was dan ook een geduchte tegenstander ook voor hedda
lieke is sterker dan hedda en claire bij elkaar
en dat is claire die de kooi inkwam om met lieke te werken klopt niet he ???? huub nam het dan ook voor lieke op ik weet zeker dat als lieke huub schrijft en hem paait hij zo weer wil |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat denk ik ook!
Lieke als gastspeelster!!! Jullie kunnen het... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
hedda wist dat de kabouter lieke echt leuk vond er daardoor een bedreiging voor haar was, de kabouter gebruikt claire alleen maar om zijn kwakje te lozen. de kabouter "houdt" van claire, omdat ze hem niet tegen spreekt en doet wat hij wil. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2008 - 10:27 schreef johan13 het volgende:hedda wist dat de kabouter lieke echt leuk vond er daardoor een bedreiging voor haar was, de kabouter gebruikt claire alleen maar om zijn kwakje te lozen. de kabouter "houdt" van claire, omdat ze hem niet tegen spreekt en doet wat hij wil. Houden van Claire, JoHan? die drop l*l houd alleen van zijn wina-winkie-worstje, hij propt hem ook zo in een warme appeltaart. eigelijk in alles, wat rond 36,5 graden is. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
xanne het houden van was bedoeld als sarcasme, tuurlijk houdt die kabouter niet van claire |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Ja Johan dat wist ik, juist daarom benadrukte ik dat, wij zitten op 1 lijn Johan, geloof mij. |
|
|
|