|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Gezonde spanning
In de slaapkamer begint de dag langzaamaan op gang te komen. Huub heeft zich inmiddels aangekleed zal over niet al te lange tijd aanschuiven aan de ontbijttafel. Zal hij vandaag zijn laatste troeven inzetten voor de ontslagronde? Normaal gesproken staat de dag zelf bol van de spanning. We gaan het zien vandaag!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
ik wou dat Huub eens een nieuwe piano kreeg dat verdient hij toch wel,hij is altijd zo fantasties aan het spelen maar t geluid deugd niet JAMMER JAMMER JAMMER |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik hoor liever huub op de piano daar komt nog iets zinnigs uit dan dat getokkel op een gitaar wat nergens op slaat |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Het kan vanavond best gezellig worden, denk dat Claire vanavond de klappen vangt, van de spanning van een ontslagronde. en dan komt uiteraard de gastspeler binnen, dat wordt lachen welcome LIEKE! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
als de kabouter piano speelt is er een voordeel : Hij houdt zijn grote b"k dicht |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Kunnen wij niet, ALS ECHTE HUUB FANS, hem een prachtige witte vleugel sturen? van een duif bijvoorbeeld? of een heel leuke kinderpiano van toysrus, daar is hij toch zo gek op?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne ben jij een huub fan dan? dat is nieuw voor mij, maar wat let jou, geef hem dan gewoon een nieuwe piano,hij is degene die werkelijk wat speelt,of kan jij het soms beter ?maar dat kan de beste stuurlui staan aan wal |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Laat mij met rust. IK spreek jou niet aan. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik zeg jou alleen maar wat,en als je het soms tegen mij hebt wens ik aangesproken te worden met u, of heb jij ook al geen opvoeding genoten |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Misschien moet iemand hem een dief van Bachia zenden, en dan erbij vertellen dat hij goed eetbaar is. ( dan kun je namelijk een week of zes niet spreken verlamd je stembandjes) wat een genot! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
geef hem een roze piano, hij houdt toch (is verslaafd) van de heren-liefde... |
|
|
|