|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Hij doet niks!"
Huub zit inmiddels achter de piano en Palma komt hem even opzoeken. De baan voor Mike lijkt de Oldenzaler niet erg blij te maken. "Hij doet helemaal niks! Hij wacht tot het op een presenteerblaadje wordt aangeboden. Ik kan me niet voorstellen dat hij het gaat redden in de buitenwereld", roept hij vol afkeer. "Ik kan niet tegen mensen die hun leven zo vern**ken", voegt hij eraan toe. "Tja, ik zal eens met hem gaan praten", besluit Palma het gesprek. Nou Huub, wij zijn wel blij voor Mike, hoor!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat doet Huub meer in de Villa? Een beetje piano spelen en ruzie maken. En voor de Kooi verkocht hij telefoons. Nou, nou, dat is veel zeg. Mikey gefeliciteerd hoor. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Kijk eerst eens naar jezelf, kabouter, zelf ben je helemmal NIKS, Mike heeft in ieder geval nog gevoel voor anderen en dieren, en jij.....telefoontjes verkopen aan de jeugd, laat me niet lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach wat wil je van een zwervers bestaan naar een lekker warm nest, op tijd eten drinken douchen roken drinken,en zoveel gaf hij ook niet om dilana anders was hij nog wel bij hem geweest, mike heeft de tijd aan zijn eigen,dus waarom is dilana weg hij is gast speler dus mag hij ook buiten de poort,dus mike gewoon weg wezen je bent gewoon een profiteur,en nog praats voor tien ook |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2008 - 14:53 schreef tino het volgende:Kijk eerst eens naar jezelf, kabouter, zelf ben je helemmal NIKS, Mike heeft in ieder geval nog gevoel voor anderen en dieren, en jij.....telefoontjes verkopen aan de jeugd, laat me niet lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je vergat de hoogbejaarden die hij een smartphone met duur abonnement door de strot duwde, over 8erlijk gesproken, Mike was een zwerver, Huub word een zwerver, een zwerver met een hele horde stalkers, lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach die heeft tenminste nog gewerkt voor zijn geld dat is beter dan een zwerver of een uitkering |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2008 - 14:32 schreef lisbeth het volgende:Wat doet Huub meer in de Villa? Een beetje piano spelen en ruzie maken. En voor de Kooi verkocht hij telefoons. Nou, nou, dat is veel zeg. Mikey gefeliciteerd hoor. Tja het Kind moet wat Lisbeth voor de rest presteerd hij helemaal niets, beetje dreigen, beetje zeiken, beetje liegen. beetje net niet winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
kortom de kabouter was een "prestatie"-verkopertje van telefoons, knap hoor om in een tijd dat iedereen een mobieltje wilde hebben ze te verkopen, laat hem eens investerings-goederen verkopen bij bedrijven, dan komt hij met zijn grote b"k nog niet tot de receptie..... |
|
|
|
|
|