BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het is een farce!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 28 februari 2008 - 16:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Het is een farce!"

Er wordt verder nagedacht over Jaaps idee om Eric als een ware Miljonair bij de ontslagronde van Amanda te betrekken. Voorlopig denken Huub en zijn grote vriend over een manier om hun tegenstanders toch op stang te jagen vanavond. "Stel dat we net als in het Engelse Lagerhuis een protestactie doen. We lopen niet weg maar we draaien ons gewoon om", lacht Jaap. Huub glimlacht om dit idee maar is niet overtuigd. "Ik denk dat Amanda vanzelf wel gaat ruziemaken. Volgens mij hoeven we daar niet zoveel voor te doen. Eén druk op de knop en ze begint te schreeuwen", vervolgt de Briellenaar. "Dus wat doen we, laten we het gewoon op zijn beloop gaan?", vraagt Jaap zijn teamgenoot. "Het is een farce", antwoordt Huub die weinig heil ziet in deze ontslagronde. Zullen de twee mannen nog met rebelse plannen komen?

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 17:15   quote  deeplink  
De enige die daar vanavond als een stotterende flurby zit is weer ..... ? Juist Claire, er komen drie zinnen uit, JAaaaaaaaaaa? is dat zo? vnd jij dat? nou dat mag! ze is toch ook aandoenlijk? Als ik er niet zo van moest kotsen. 't is toch fucking niet normaal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Joseba@headliner --
tino
 tino - vrijdag 29 februari 2008 - 10:11   quote  deeplink  
kan ook nog : is dat waar ? vindt ik leuk... en dat op zijn plat tilburgs !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het is een farce!"

0.0038049