|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Na samenwonen komt...
Brian en Amanda hebben al negen maanden een relatie en ze zitten in de Chill gezellig te kletsen over hun periode samen. Dan komt Amanda's ex aan bod waar ze drie jaar een relatie mee heeft gehad. "Dacht je toen al aan trouwen?", vraagt Brian aan zijn vriendinnetje. "Nee, daar denk je op die leeftijd helemaal niet aan", antwoordt de Amsterdamse. "Had je ja gezegd als hij je had gevraagd?", graaft Brian verder. "Ja, maar dat komt misschien omdat ik zo verliefd was. Ik kan die drie jaar relatie met hem wel bijna gelijkstellen aan een jaar samenwonen met jou", vertelt Amanda aan haar geliefde. Nou Brian, ze is dan wel heel wat jaartjes jonger dan jij, maar trouwen ziet Amanda wel zitten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
die brian trouwt nooit met haar,trouwens amanda had nog steeds een relatie toen ze de kooi in kwam, maar ja rogier zit nu in een ander kooitje, rogier was een goede schoonzoon zo schoonmoeder zo schoonzoon,als je maar bezig blijft in de witte poeder dan komt alles wel goed ,daar moeder ook niet geleerd heeft en ook maar door gaat,geld gaat boven alles |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ach ja het is en blijft een meiske dat nog vol met dromen zit, dus trouwens is nu nog een onderdeel van wat ij wil, als ze straks wat ouder is, dan denkt OOK Amanda, WHAT was i thinking????? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Er is daar maar 1 figurante, die illusies over heeft, en dat is Claire! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
goedemorgen, en inderdaad, Claire is een veel betere figurante nog dan Sylvia, die had teminste nog een vuil laaghartig gluiperig trekje, zuipen en roken, en stoken, hoeven we niet van Claire te verwachten! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeee, waar zat je nou, man? al dagen niet gezien, is er eindelijk een fatsoenlijke ontslagronde ben je dr niet! Fucking hell. maw je hebt niks gemist! tadaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ok dank je en we belluhhhhhhhhhhhhhhhhh, by the way, what hoor ik van Xan,Jij morgenavond pretty busy?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hell yes, en we verwachten hell, dus dan weet je het wel, je komt toch wel ff langs Als je geen dienst hebt he? kom dan wel ingognito, anders Leiden in last.enne Allard en Brito zijn er ook, dus wordt echt lachuhhhhhhhhh |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Mooi, ik ben er. zeg rond de klok van Charley! |
|
|
|