BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Amanda blijft!!!!!!!!!!!!!!!!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 20:35   quote  deeplink  
Nou niet te geloven zeg, Brian houd Amanda erin, nog verbazender was Jaap, quasi overdreven zijn hulp aan- biedend, maar waar een kern van waarheid in zou kunnen zitten, heel slim Jaap. onderhands de adders laten voor wat ze zijn, heel open naar zijn team matties. lachwekkend het verhaal van Smeric wil ook nog een keer op TV. ach gun de stoel een poot, de onstlag stoel, ik vond huub uitermate mild, ach misschien heeft hij honger!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 28 februari 2008 - 21:01   quote  deeplink  
Bijna griezelig, niets menselijks ishen vreemd. Ik vind Huub 'bijna'sympathiek' dat is pas eng. een echte normale discussie is het gevolg van de ontslagronde van Amanda, je zou bijna denken, dat het gewone mensen zijn, die aan een spel mee doen. Bien tot Eric, oftewel tot ziens Eric, je hebt je aandeel gehad, ik denk dat Eric klaar is met zijn spel. ondanks een ontslagronde is het een avond geworden van gesprekken, openheid, zonder extreem gegil, zo'n ontslag ronde heb ik nog niet eerder meegemaakt. toppie!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 februari 2008 - 23:55   quote  deeplink  
Ik vond het een erg saaie ontslagronde, hoewel ik Huub net had gemist...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 29 februari 2008 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 - 23:55 schreef Boudewijn het volgende:
Ik vond het een erg saaie ontslagronde, hoewel ik Huub net had gemist...
Nu dan kan ik je vertellen, dat hij een politiek corect verhaaltje ophing aan Amanda, maaaaaaaaaaaar ( maar is altijd, vergeet wat ik net zei, en luister nu heel goed)
Hij( HUUB) vind het jammer dat Amanda haar zelfspot is verloren in haar relatie met Brian, dat ze als ze niet heel goed oplet straks het vriendinnetje word dat een creditcard krijgt en voor de rest haar smoel moet houden.
Dat Amanda tegenwoordig meer Brians mening profileert dan die van haarzelf! dat was het in het kort. Boudewijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 februari 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 29 februari 2008 - 00:05   quote  deeplink  
enne Morgenavond Brian en Jaap en Dennis & Uiteraard Nadia in de baja beachclub in Rotterdam., Hoogstwaarschijnlijk Lieke en Quinten ook aanwezig! http://www.baja.nl/site/index2.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 februari 2008 door Joseba@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Amanda blijft!!!!!!!!!!!!!!!!

0.0047960