BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap houdt Amanda erin!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 28 februari 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jaap houdt Amanda erin!

"Claire, go fot it! Dit is je kans!", roept Amanda als Huub heeft gezegd haar eruit te stemmen. "Tussen ons begon het wel goed, je hebt me geholpen met make-up en dingetjes", begint ze positief. "Ik moest lachen dat jij mij zielig noemde, jij vindt jezelf echt heel wat. Je loopt zo gigantisch naast die zilveren pumps van jou. Wat mij betreft mag je gewoon naar huis", eindigt ze haar betoog. "Oh nee! Claire! Echt?", gilt een cynische Amanda. Glimlachend wachten Amanda en Brian tot Jaap het woord neemt. "Het was erger, er waren eerst drie stelletjes en Jaap en nu nog maar twee stelletjes en Jaap. Ik heb er goed over nagedacht en ik wil dat je weet, dat als er relatieproblemen komen je op mij kunt bouwen", spreekt de grote Miljonair uit. Amanda kan haar lachen niet inhouden. "Ik weet dat je me niet serieus neemt, daarom moet ik dat bewijzen. Ik hou je erin, want je weet het nooit. Ik weet dat jij mij eruit gaat stemmen zodra je de kans krijgt. Maar ik wil dat jullie weten dat er altijd nog ome Jaap is voor als het mis gaat tussen jullie", aldus die goede ouwe Jaap...

bron: tien.tv
tino
 tino - vrijdag 29 februari 2008 - 10:21   quote  deeplink  
wat heeft Claire nou eigenlijk gezegd, was dat het "knallen: wat ze bedoelde enige tijd geleden, is ze er zelf nog niet achter dat ze echt zielig is,ze is niet voor verbetering vatbaar...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap houdt Amanda erin!

0.0041918