BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Seksverhaallijn voor Jaap?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 28 februari 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Seksverhaallijn voor Jaap?

"Jaap is de enige Miljonair zonder seksverhaallijn", gooit Huub in de groep. "Je leeft gewoon bijna celibaat!", richt hij zich tot zijn vriend. "Celibaat, nee man! Ik heb mijn handen toch nog!", verdedigt hij zichzelf. "Handen!", reageren de anderen lachend. "Nou ja, hand dan...", verbetert Jaap. "Je moet aan Tilly vragen of zij je nagels rood wil lakken, en dan moet je op je hand gaan zitten en dan jezelf aftrekken. Dan is het net alsof iemand anders het doet!", tipt Huub zijn grote vriend. "Dan kan net zo goed jij het doen", antwoordt Jaap lachend maar dan begint hij er wel iets in te zien. "Nou hebben we iets, mag Huub mij aftrekken?", richt hij zich tot Claire. "Daar heeft zij niets over te zeggen", roept de Oldenzaler meteen resoluut. "Wat?", kijkt Claire hem verbaasd aan. "Nee echt niet. Niemand vertelt mij wat ik moet doen en laten. Al wil ik morgen tien hoeren n**ken, doe ik dat!", roept hij beslist. Nou de sfeer zit er weer in!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Seksverhaallijn voor Jaap?

0.0048809