|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wachten op brandend water
"Het frustreert me dat we weer in een ontslagronde zaten die nergens naar toe ging", spreekt Huub uit. "Dat begrijp ik helemaal", steunt Eric zijn vriend. "Terwijl als ik wil, Claire zo weg is", gaat de Oldenzaler door. "Je weet niet of Brian en Amanda mij eruit gaan stemmen", oppert Claire. "Natuurlijk doen die dat!", roept Huub verbaasd uit. "Je weet nooit hoe het loopt, alles kan", zegt Claire mysterieus. "Ja, water kan ook spontaan gaan branden. Maar ik zou er niet op gaan wachten!", roept de Oldenzaler een beetje pissig. En het was zo gezellig...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Claire snapt het,begrijpt het,en stopt het in haar achterhoofd......Claire is rijp om naar huis te gaan!!!
Ze zal wel weer sorry zeggen straks....
Ik zie een 2e Dennis.....zij lult zich zo ontzettend vast...... |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
waarom moet die kontelikker er weer bij zitten |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
ik snap zowieso niet wat die nicht daar nog doet.....graag Huub Eric en Claire naar huis!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2008 - 23:03 schreef Nikos het volgende:Claire snapt het,begrijpt het,en stopt het in haar achterhoofd......Claire is rijp om naar huis te gaan!!! Ze zal wel weer sorry zeggen straks.... Ik zie een 2e Dennis.....zij lult zich zo ontzettend vast...... Nee nikos, jij begrijpt het niet, Claire is aan het rijpen, om te leren het te bgrijpen. ik lig in een deuk, die meut, denkt dat ze het uitgevonden heeft. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
aan het rijpen??
Het is toch geen fokking kaas??? ;) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nou Nikos, het is gewoon gatenkaas, niks anders dan lucht in dat jong. nicotine lucht. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik kan het niet beter verwoorden.... |
|
|
|