BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Eric probeert Huub in te laten zien, dat Huub meer heeft aan Claire dan aan Jaap!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 29 februari 2008 - 00:48   quote  deeplink  
Eric en Huub hebben een gesprek, waarin Eric een duidelijke voorkeur heeft voor Claire en Huub in de finale, waarbij bij mij de vraag rijst, is dit Erics revanche game? Eric probeert Huubs weerstand constant te beargumenteren, het lijkt of Eric op een "Claire missie" is.
Alle argumenten van Eric ten spijt, blijft Huub bij de les, Huubs visie> Als Huub Jaap eruit stemt, dan gaan Brian en Amanda los op Claire, Huubs conclusie, Claire gaat naar huis, in no time Huub ook thuis. Eric blijft volhouden dat Huub Claire onderschat, en vind dat Huub Claire de tijd moet geven, om te acclimatiseren , Huub's mening is dat Claire geen winnaars instinct heeft, nog het killers instinct van Lieke. Dan komt Jaap de 2 gezelschap houden, en wordt Eric wat milder, Jaap deelt Huubs mening. Claire gaat het niet redden, de statistieken spreken voor zich. er waren 20 spelers, er bleven er 4 over, dwz, dat Claire 80% kans heeft, om naar huis te gaan. Kortom missie Eric voorals nog, niet geslaagd. Goed gedaan Jaap. Leuk geprobeerd Eric.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 februari 2008 door Joseba@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 29 februari 2008 - 06:00   quote  deeplink  
“Ik durf het niet aan Jaap eruit te stemmen omdat jij denkt dat je het wel gaat redden”, concludeert Huub. Zou Claire Huub nog kunnen overtuigen van het feit dat zij de ideale kandidaat is om met hem de finale te spelen? Uit vila vandaag.==================================== nou wat een toeval, Niet echt lijkt mij, je hebt weer een scherpe Blik J.!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 februari 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Eric probeert Huub in te laten zien, dat Huub meer heeft aan Claire dan aan Jaap!

0.0047669