BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je doet het goed"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 29 februari 2008 - 11:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Je doet het goed"

"Je raakt Huub soms echt hoor, ook al zegt hij van niet. Gister was je ook echt goed tijdens de ontslagronde. Als mensen jou laten uitpraten kom je heel scherp uit de hoek. Je hebt meer vertrouwen in jezelf en dat zien ze", gaat Eric nog verder. Claire wordt overladen door tips deze ochtend! "Dat is zeker zo", legt ze uit. "Het begin was moeilijk omdat je nog niet weet hoe of wat, maar nu heb ik keuzes gemaakt", gaat ze verder. "Je doet het goed", zegt Eric. "Dat is heel fijn om te horen", reageert Claire. Zo, de dag begint goed voor de blondine! Zal ze inderdaad Brian eens wat vaker opzoeken?

bron: tien.tv
tino
 tino - vrijdag 29 februari 2008 - 13:38   quote  deeplink  
wat doet ze nou goed ???????????????????????
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 29 februari 2008 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 - 11:20 schreef Headliner het volgende:
Villa Vandaag: "Je doet het goed"

"Je raakt Huub soms echt hoor, ook al zegt hij van niet. Gister was je ook echt goed tijdens de ontslagronde. Als mensen jou laten uitpraten kom je heel scherp uit de hoek. Je hebt meer vertrouwen in jezelf en dat zien ze", gaat Eric nog verder. Claire wordt overladen door tips deze ochtend! "Dat is zeker zo", legt ze uit. "Het begin was moeilijk omdat je nog niet weet hoe of wat, maar nu heb ik keuzes gemaakt", gaat ze verder. "Je doet het goed", zegt Eric. "Dat is heel fijn om te horen", reageert Claire. Zo, de dag begint goed voor de blondine! Zal ze inderdaad Brian eens wat vaker opzoeken? [ afbeelding ]

bron: tien.tv
=================================== Die Eric wil Jaap uit de kooi. dan stevent Huub rechtstreeks af op de ondergang. IK ben geen Huub fan, maar dat vind ik echt walgelijk. ZOu Deborah Flenz ontslag hebben gekregen?
tino
 tino - zaterdag 01 maart 2008 - 09:38   quote  deeplink  
wat doet die NICHT daar nog.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je doet het goed"

0.0036368