|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ricardo zorgt voor opschudding!
In de keuken zit de sfeer er inmiddels goed in! "Ik n**k alles wat los en vast zit!", spreekt Huub lachend uit naar aanleiding van een opmerking van Ricardo. Claire gaat hier meteen op in maar Huub is niet van plan toe te geven of zijn excuses aan te bieden. "Dat kan je toch ook wel anders zeggen!", aldus een beledigde Tilburgse. "Ik maak zelf wel uit hoe ik dingen zeg!", roept hij fel terug. "Dit zoeken jullie zelf maar uit...", mompelt Ricardo die tussen de twee instaat. En ze waren nog zo lief in bad bij elkaar. "Nou de gemoederen toch al zo hoog oplopen heb ik nog een aankondiging. Ik ga vanavond mee naar Baja Beachclub en ik blijf ook slapen!", laat de avondbutler weten. "Bij Eric in bed! Dat wordt n**ken!", roept Huub vrolijk. "Je blijft langer hè!", merkt Claire ineens op. "Ja, ik blijf langer, ik blijf een weekje...", antwoordt Ricardo dan. Iedereen juicht en is uitzinnig van vreugde, helaas verpest Ricardo dan het plezier. "Natuurlijk niet!", spreekt hij lachend uit. Helaas jongens! Geen gastspeler Ricardo!
Hij krijgt er hoofdpijn van!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Huub en Ricardo maken ruzie
en ze maken het ook weer goed
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wat een zielige vertoning van Huub in dat eerste filmpje zeg. Als hij zijn punt niet genoeg kan maken dan wordt hij meteen agressief! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
de kabouter geeft eindelijk toe dat hij zich helemaal niet kan beheersen, tjonge wat een nichten-kermis......zijn er geen echte kerels die Claire aan kunnen pakken in plaats van de nep-nicht |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dit is compleet een hoeren en nichten tent de hele gouden kooi, mag ik ff kotsen |
|
|
|
|
knikeend
|
|
|
ja mag ik ff meekotsen, hoe die flikker ook praat god damn doe ff normaal "kerel" |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
iedereen vind het belachelijk,maar iedereen blijft kijken! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
van daar die kijkcijfers natuurlijk,ze moeten toch wat anders is het te eentonig |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik kijk alleen op internet, dit forum, mis misschien een keer wat, maar de rest is al genoeg om commentaar te geven, dus mijn kijkcijfer (en streamgeld) zullen ze echt niet krijgen, is me niet de moeite waard. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
tino ik ben het volkomen met jou eens |
|
|
|