BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ricardo zorgt voor opschudding!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 29 februari 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ricardo zorgt voor opschudding!

In de keuken zit de sfeer er inmiddels goed in! "Ik n**k alles wat los en vast zit!", spreekt Huub lachend uit naar aanleiding van een opmerking van Ricardo. Claire gaat hier meteen op in maar Huub is niet van plan toe te geven of zijn excuses aan te bieden. "Dat kan je toch ook wel anders zeggen!", aldus een beledigde Tilburgse. "Ik maak zelf wel uit hoe ik dingen zeg!", roept hij fel terug. "Dit zoeken jullie zelf maar uit...", mompelt Ricardo die tussen de twee instaat. En ze waren nog zo lief in bad bij elkaar. "Nou de gemoederen toch al zo hoog oplopen heb ik nog een aankondiging. Ik ga vanavond mee naar Baja Beachclub en ik blijf ook slapen!", laat de avondbutler weten. "Bij Eric in bed! Dat wordt n**ken!", roept Huub vrolijk. "Je blijft langer hè!", merkt Claire ineens op. "Ja, ik blijf langer, ik blijf een weekje...", antwoordt Ricardo dan. Iedereen juicht en is uitzinnig van vreugde, helaas verpest Ricardo dan het plezier. "Natuurlijk niet!", spreekt hij lachend uit. Helaas jongens! Geen gastspeler Ricardo!

Hij krijgt er hoofdpijn van!

bron: tien.tv
Decency
 Decency - vrijdag 29 februari 2008 - 22:17   quote  deeplink  
Huub en Ricardo maken ruzie

en ze maken het ook weer goed

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 29 februari 2008 - 23:36   quote  deeplink  
wat een zielige vertoning van Huub in dat eerste filmpje zeg. Als hij zijn punt niet genoeg kan maken dan wordt hij meteen agressief!
tino
 tino - zaterdag 01 maart 2008 - 10:06   quote  deeplink  
de kabouter geeft eindelijk toe dat hij zich helemaal niet kan beheersen, tjonge wat een nichten-kermis......zijn er geen echte kerels die Claire aan kunnen pakken in plaats van de nep-nicht
frans-06
 frans-06 - zondag 02 maart 2008 - 10:18   quote  deeplink  
dit is compleet een hoeren en nichten tent de hele gouden kooi, mag ik ff kotsen
knikeend
 knikeend - zondag 02 maart 2008 - 10:38   quote  deeplink  
ja mag ik ff meekotsen, hoe die flikker ook praat god damn doe ff normaal "kerel"
ilse
 ilse - zondag 02 maart 2008 - 12:08   quote  deeplink  
iedereen vind het belachelijk,maar iedereen blijft kijken!
frans-06
 frans-06 - zondag 02 maart 2008 - 16:30   quote  deeplink  
van daar die kijkcijfers natuurlijk,ze moeten toch wat anders is het te eentonig
tino
 tino - maandag 03 maart 2008 - 09:15   quote  deeplink  
ik kijk alleen op internet, dit forum, mis misschien een keer wat, maar de rest is al genoeg om commentaar te geven, dus mijn kijkcijfer (en streamgeld) zullen ze echt niet krijgen, is me niet de moeite waard.
frans-06
 frans-06 - maandag 03 maart 2008 - 12:06   quote  deeplink  
tino ik ben het volkomen met jou eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ricardo zorgt voor opschudding!

0.0042331