BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Komt Palma?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 29 februari 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Komt Palma?

Ricardo legt zijn probleem met Palma uit als Eric ernaar vraagt. "Ik kan niet tegen mensen die hypocriet zijn, aardig in mijn gezicht en achter mijn rug om gemene dingen zeggen", legt Ricardo uit. "Ik heb het op de streams gezien!", vervolgt hij boos. "Tegen mij heeft ze gezegd dat ze je geen onaardig persoon vind maar dat ze het vermoeiend vindt om jouw een week om zich heen te hebben", probeert Eric het te verduidelijken en dat was ook precies hetgeen waar Ricardo over viel. "Boe-f*cking-boe! Ricardo het slachtoffer!", lacht Huub de avondbutler uit. Hij vindt de uitspraak van zijn hoofd huishouding reuze meevallen. "Laat mij even praten, want zo vaak zeg ik niet iets zinnigs tegen je", begint hij tegen Ricardo. "Ik hou van jou en van Palma dus jullie twee moeten eruit komen", besluit hij. Helaas blijft de avondbutler eigenwijs dus neemt Huub het heft en de telefoon ter hand. "Ik heb een trillende valse nicht voor me staan en ik heb daarnaast een nichtenmoeder als hoofd huishouding en ik vind dat die twee nader tot elkaar mogen komen, dus kan Palma alsjeblieft langskomen?", dient hij zijn verzoek in... Dat zou wat worden! Palma in het weekend in De Gouden Kooi!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Komt Palma?

0.0062220