|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Diep gesprek!
Huub is al bijna anderhalf uur bezig met het avondmaal en nu flamboyante Ricardo met Claire en Eric in de Private Room zit, blijft hij over in een rustige keuken. Mike komt hem even opzoeken. "Vrouwen... Ik kan er nog steeds geen chocola van maken", mompelt Huub. "Je moet de dingen die je had koesteren", spreekt Mike diep. "Maar de dingen die je kwijt bent geraakt, daar is ook een reden voor waarom je die niet meer hebt...", vult Huub hem aan. "Die dingen die je het meest haat, staan je het meest na", doet Mike weer een duit in het poƫziezakje. "Haat en liefde liggen dicht bij elkaar. Maar als iets afgesloten is, is iets afgesloten", zegt Huub stellig. "Van bepaalde dingen moet je afscheid nemen...", besluit Mike. "En ik vind het knap hoe jij dat in het spel doet", voegt hij toe. "Als jij je emotie kan afsluiten ben je echt een bikkel", laat hij Huub nog weten. "Dat zou ik niet willen, daarvoor duurt dit spel te lang", zegt de Oldenzaler eerlijk. Gelukkig maar! Niemand wil een emotieloze Huub zien...
bron: tien.tv |
|
|