|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Stemming rond Ricardo!
Ricardo kan natuurlijk wel hard roepen dat hij vannacht in de Villa naast Eric wil kroelen, maar daarvoor is nog altijd een meerderheidstemming nodig van de Miljonairs. Jaap wil Amanda en Brian even apart spreken. De drie lopen naar de Chill Room. "Welkom in ons kantoor, we hebben hier vaker werkoverleg", grapt Brian. "In het kader van onze samenwerking, even over de stemming om Ricardo te laten slapen", begint Jaap. "Ik moet één van de twee stelletjes openbreken en jullie zijn stabieler dan Huub en Claire. Het is voor mij gunstiger dat die twee opengebroken worden. Dus ik denk laat Ricardo hier blijven voor reuring, want Huub kan wel zeggen dat hij niet kwaad was, maar hij was heel boos", legt de grote Miljonair verder uit. Brian beaamt dit en ook Amanda is het er mee eens. De drie vertellen het nieuws in de keuken waar de avondbutler juichend op reageert. Een fijne nacht Ricardo!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat een zooitje, DGK moet worden DGHK, oftewel De Gouden HoerenKast, van alle markten thuis.... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
misschien beter voor jou om niet meer te kijken???want je staat een beetje voor schut!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en waarom dan wel Ilse, je weet dat ik geen stream kijk, heb ik je al eerder proberen uit te leggen, maar ja, en geef mij eens ongelijk dat het een zooitje aan het worden is. Gezien jij wel een stream kijker bent ben je er natuurlijk aan verknocht en wil je niet hebben dat dit Programma beeindigd zal worden als er teveel commentaar op komt. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Je kunt merken dat je weer kijkt,.... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
vooroordelen daar zijn ze weer,nou tino,ik had geen tijd helaas om te kijken,alleen zondag...maar ja weinig negatief aan te merken op het programma,zou je ook eens moeten proberen dingen positief in te zien...denk dat het heeeeeel moeilijk voor je is,zo aan je gedrag te zien,maar het maakt alles een stuk makkelijker! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
moet jij me eens vertellen wat in DGK nog positief is, als je dat kunt |
|
|
|