|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub te moe voor ruzie?
Eenmaal in de keuken worden de kopjes gevuld met koffie. Ricardo rommelt wat in de keuken. "Maandag begint je stage toch?!", grijnst Huub. Ricardo's gezicht betrekt. "Nou, daar moeten we het nog even over hebben...", puft hij. "'Huishouden' kan ik dus never en nooit in één week leren." Huub weigert om genoegen te nemen met dit smoesje, maar heeft de puf niet om te reageren. Met het slaap nog in zijn ogen trekt hij aan zijn eerste sigaret van de dag. Je komt er deze keer makkelijk vanaf, Ricardo!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat een afgetrokken kikker-kopje op deze foto... wanneer wordt dat roken eindelijk eens verboden ???? |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou tino in een huis waar je woont moet jezelf weten wat je doet,en huub woont daar hij benoemd het namelijk zijn eigen huis,dus en rookverbod zou wel stom zijn!!haha in je eigen huis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
brian en amanda moeten eisen dat ze van tafel gaan als er gegeten wordt en lekker op de bank roken het huis is nog van niemand ze mogen er wonen maar niemand kan nog zeggen het is mijn huis
het is ook vies als je eet en men paft erbij
zeker geen manieren geleerd doen ze thuis ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2008 door janeke -- |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
de kooi is de werkplek van palma en de rest van de huishouding en iedere werknemer heeft recht op een rookvrije werkplek volgens de wet |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
yep maar palma rookt zelf als een ketter;-)sjezus man gezeur over roken hahaha....waar gaat dit heen dan???Ik rook niet,mij boeit het niet,zeuren over roken vind ik nou typisch het geklaag,omdat er weinig anders meer te zeuren is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
go wat zijn jullie bekrompen over het feit roken,kijk in de restaurants zit ook iedereen te paffen tijdens of na het eten,leven en laten leven maakt ieder voor zich uit,en wat hebben brian en amanda voor eisen ,zeker vergeten dat ze rookte als een schoorsteen |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
het is niet bekrompen en ook in restaurants wordt er tegenwoordig niet meer gerookt en ja het is gezeur moeten ze voor leven in de kooi zorgen brian heeft nog nooit gerookt en het maakt niet uit hoeveel amanda heeft gerookt ze doet het niet meer niet blijven hangen en ja ze kunnen het eisen de kooi begint op een grote asbak te lijken |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06