|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Terug in bed
Huub, Claire en Eric hebben afscheid van Ricardo genomen en vertrekken daarna meteen weer naar beneden. Dáárom waren ze dus zo vroeg uit bed! Toch duiken ze er nu net zo hard weer terug in. Gelijk hebben ze, want ze moeten de hele week natuurlijk al vroeg uit de veren. Claire en Huub kruipen weer innig tegen elkaar aan en Eric ligt nu zielig alleen... Amanda en Brian zijn ondertussen al aardig wakker geworden en mompelen wat tegen elkaar, maar veel beweging zit er nog niet in.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat zielig voor de OPPER-NICHT, moet hij zelf maar met zijn 6 cm spelen.... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tino echt jij bent ook echt een heel zielig persoon wel he! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
mens kijk naar jezelf, misschien ben jij ook een POT of een Nicht onder vrouwennaam, maar ik vind me echt niet zielig, want ik vermaak me prima, al is het alleen maar met jouw commentaar op iedereen.... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Ik hoop dat je snel weer klanten krijgt voor je "Nagelstudio", wat het ook mag zijn.... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
vooroordelen!gatver dat zulke mensen blijven bestaan...laat hij er dan ook helemaal naast zitten,kan ook niet anders met dit gedrag.hey,psssssst op zondag ben ik vrij;-)straks om 1:00uur komt de eerste klant weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2008 door ilse -- |
|
|
|