BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het hele verhaal Ricardo...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 01 maart 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Het hele verhaal Ricardo...

"O Ricardo was zo dronken toen hij vannacht thuiskwam, zo grappig...", mijmert Eric als hij zijn haar door Claire in de kapsalon laat doen. "Vertel allemaal maar aan Claire...", laat de kapster weten. "Hij was dronken, dus ik heb hem onder de douche gestopt. Later lagen we in bed en toen legde hij ineens zijn hand in mijn kruis. En toen zei hij: Jezus wat een gevaarte ik snap niet dat je niet in het circus werkt!' dus ik zei: hij slaapt nog hoor...", treedt Eric in details. "En toen maakte hij hem wakker", raadt Claire. "Ja! En toen werden we wat handtastelijker. Toen zijn we er weer uitgegaan, wat gedronken, paar sigaretjes gerookt. Toen gingen we weer naar bed en toen vroeg hij of ik een condoom had. En later was hij zijn ondergoed kwijt, toen hij die gevonden had gingen we slapen", vervolgt hij de korte samenvatting. "Vind je hem ook echt leuk?", vraagt de Tilburgse. "Ik vind het een hele lieve gozer, een lekker joch. Maar ik ben niet verliefd op hem. Hij heeft wel een super lekker kontje en goed gereedschap!", lacht Eric. Nou, het zal ons benieuwen of Ricardo vaker blijft slapen!

bron: tien.tv
tino
 tino - zondag 02 maart 2008 - 10:55   quote  deeplink  
het is de kabouter dus niet geweest (groot gevaarte en lekker gereedschap), flikker die flikkers nou eens eindelijk uit de kooi, iedereen kotst er op....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het hele verhaal Ricardo...

0.0041859