BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Echte liefde/vriendschap!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 01 maart 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Echte liefde/vriendschap!

In de Chill Room vinden Brian en Amanda het tijd voor een goed gesprek. "Het frustreert ze allemaal enorm, dat wij niet uit elkaar te krijgen zijn", uit Amanda. "Heel erg, Jaap en Huub proberen de hele tijd plannen te bedenken. Maar wij vertrouwen Jaap nooit!", haakt Brian erop in. "Echt nooit!", bevestigt Amanda. "Gisteravond heb ik gezellig met Claire zitten kletsen", vervolgt ze. "Dat laat wel weer zien dat jullie gemeenschappelijke dingen hebben", spreekt Brian uit. "Het is ook niet verkeerd om af en toe een vriendin hier te hebben. Ik heb geen vrienden hier, Mike af en toe maar dat gaat ook maar tot een bepaald niveau", aldus de Antilliaan. "Maar ik zie Claire ook niet als vriendin hoor. Ik heb geen zin om aardig tegen haar te doen, dat weet ze ook", spreekt Amanda hem tegen. "Maar we hebben genoeg punten dus we kunnen ook mensen uitnodigen. En buiten dat wij liefde hebben, hebben we ook vriendschap", concludeert ze. Gelukkig maar!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Echte liefde/vriendschap!

0.0039200