|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Tijd om dag te zeggen!
En dan zit het er alweer op. Eric, Claire en Huub laten de drie mannetjes uit. "Je weet dat ik van jullie hou, hè?!", fluistert de Oldenzaler hen om beurten in het oor. De neefjes knikken. "Maar je moet wel je tanden poetsen!", roept één van hen naar hun oom. Huub lacht zijn ongepoetste tanden bloot. Hij mag die eerlijkheid wel van zijn neefjes! Als Claire en Eric de drie gedag hebben gezoend, vertrekt het trio. Zo snel ze kwamen, zo snel zijn ze weer weg. Maar Huub heeft genoten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Je wordt er ondertussen misselijk van het gedrag van die drie . De drie neefjes gedragen zich volwassener dan die drie kwijlebabbels. Ze denken ondertussen dat ze de vader,zoon en de heilige maagd maria zijn. En die Eric zich maar overal mee bemoeien. Zelfs de uitnodiging voor Huub zijn moeder moet hij mee beslissen. Huub zijn moeder vindt een half uur te kort en wil een uur komen om samen met Huub te koken. Nou dat wordt dan een soepje opwarmen. Of heeft Huub het van geen vreemde dat hij denkt dat hij alles kan. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
het was leuk dat ze er waren. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
kwik, kwek& kwak and the amazing kwakkels. leuke jong, het is te hopen dat ze niet op Oom Huubobert gaan lijken. alhoewel sommige trekjes er al in zitten. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ja leuk hoor dat ze er waren vooral voor claire ze zat er als een schoothondje bij en ze moets ook nog eens haar mond dicht houden toen ze vooor een van de neefjes wou spreken huub ...he claire was genoeg hup ze ging naast eric zitten |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat er over kinderen nog geklaagt kan worden...ongelooflijk! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ilse, ga nagels knippen, dan wordt het weer gezellig hier |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
gezellig met jou??hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hou de familie er nu eens buiten,het zijn maar kinderen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik weet niet op welk topic jullie reageren maar dit gaat over kwik kwek en kwak, Door Huub zelf zo genoemd. Ik lees ook nergens dat er geklaagd word over de kinderen, dat ze trekjes hebben van Hubobert, lijkt mij logisch of ze moeten geadopteerd zijn. en hoe kun je de familie er buiten houden als het topic de familie betreft. komt lul achterop weer, waarschuwing weer te lang geleden? over je toeren omdat je binnenkort achter je pc vandaan moet? ga Huub alvast stalken schrijven stuur een brief van 60 kantjes. en laat de overige topicers met rust.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
-
|
|
|