|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een belletje naar het thuisfront!
In de Private is Amanda aan het bellen geslagen, met vriendlief aan haar zijde. Haar zus Daniƫlle neemt enthousiast de telefoon op en is duidelijk blij een teken van leven te horen. "Ik mis je verschrikkelijk. Ik zat gisteren even te kijken en dan word ik een beetje boos als ik Huub allemaal slechte dingen hoor zeggen", zegt Daniƫlle direct. "Maak je geen zorgen, ik ga er niet zomaar uit. Hoe is het met mama? Wil je zorgen dat ze me binnenkort een collect call geeft?, vraagt Amanda er op los. Haar zus geeft braaf gehoor aan al haar eisen en dan wordt het gesprek na vele kusjes en groetjes alweer afgesloten. Het kort maar krachtige gesprek doet Amanda zichtbaar goed!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het is toch te gek voor woorden om aan je zus te vragen of je moeder wil bellen wat een mentalitijd,en mannie vergeet jij niet de cp in de pot te doen daar heb jij ook nooit erg in dus niet vergeten |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
nee dat is het niet weet jij waarom dat moet nee dus kan je er ook niet over oordelen en maak je niet druk over cp die heeeft ze genoeg |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ze heeft ze toevallig in de pot gedaan hoe is het mogelijk |
|
|
|