|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Filmavondje
De Miljonairs maken het zich gemakkelijk want ze gaan de film 'The Notebook' kijken. Amanda slaakt een enthousiast gilletje als Brian haar vertelt dat het een romantische komedie is. Het stel en hun vriend Mike verschansen zich in de slaapkamer terwijl het andere team boven op de bank hangt. Er zit weinig pit in de hele bende, maar daar is het ook zondag voor natuurlijk
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Zag je wat Jaap deed? Zat in zijn neus tepeuteren keek vervolgens wat er aan zijn vinger zat en veegde zijn vinger schoon aan de bank. Wat een viezerik zeg. Weet iemand van jullie hoeveel tijd je wordt verwijderd bij nowlive? Ook al kan je er niets aan doen? Of mag je er helemaal niet meer op? Wat een machts positie dan, zal wel fijn gevoel zijn. bah |
|
|
|
|
SmeeeJ
|
|
|
hoi lisbeth, ben jij van nowlive verwijderd? Ik heb me daar ook aangemeld, maar irriteer me er vrezelijk aan, omdat niets het doet. En ik wil ook vraag verwijderd worden, maar kan niets doen. Groetjes |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha smeee nou heel simpel kraak huub af en geef braĆn en amanda een compliment,dan ben je zo geband;_)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
SmeeeJ
|
|
|
dat is het probleem, ik kan daar niet komen, ik krijg alleen een pagina dat ik mijn informatie in moet vullen, ik kom niet verder.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
SmeeeJ
|
|
|
daarom;) wie weet als ik niets van me laat horen dat ze me eraf knikkeren.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
;-)ja wie weet en anders laat je het toch gewoon zo,kom je gewoon niet meer;-) |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Mocht je toch nog daar binnen komen hoef je alleen maar te reageren op een reactie van een ander dan lig je er gelijk af. Ik reageerde op een brief van incognito met held en ik werd gelijk verwijderd. Dit gebeurde twee weken geleden al. |
|
|
|
|
SmeeeJ
|
|
|
hmm ok, nouik zal 't even proberen.. |
|
|
|
|
SmeeeJ
|
|
|
nee, ik kom helemaal nergens, alleen maar de pagina waar ik dingen moet invullen over mezelf, heel irritant.. |
|
|
|