|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Lui en ontspannen dagje
Ergens aan het eind van de middag kwamen de Miljonairs eindelijk een beetje op gang. De enige actie van vandaag werd veroorzaakt door de jonge neefjes van Huub die op bezoek kwamen. Iedereen vond het gezellig om een paar kleine Huubjes in de Villa te hebben. De Oldenzaler heeft sinds zijn uitgaansverbod meer behoefte aan bezoek en zodra zijn familieleden zijn vertrokken denkt hij alweer na over de volgende uitnodiging. Hij twijfelt nog tussen een uur voor zijn moeder, of een half uur voor zijn moeder en een half uur voor de beste vriendin van Claire. Na een gezamenlijke afhaalmaaltijd scheiden de teams zich 's avonds weer voor een ontspannen filmavondje. De zondag eindigt zoals hij begon, lekker lui.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
wanneer is het voortaan niet lui,saai,ontspannen.....saai,saai en nog eens saai!!!
Weg met Huub!!! |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
kunnen ze natasia niet terug erin zetten , dan krijg je tenminste nog eens een keer wat actie en ruzie te zien . jees wat een dood zooitje daaro .. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
maar is het niet zo dat als ze dat doen,dat heel nederland dan weer wil dat natasia eruit moet??want dat was toen zo,iemand hoeft maar een glas te breken en hij of zij moeten eruit....maar als er wat gebeurd kijken mensen massaal naar het programma...En gebeurd er helemaal niks meer is het ook niet goed.van mij mogen ze op de saaie voet doorgaan,tenslotte heeft nederland daar zelf voor gekozen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Ilse ga er een boek over schrijven, je weet echt alles van het begin tot het eind, kun je ook nog eens wat verdienen aan die randdebielen |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
natasia zorgt voor actie in die villa , het is daar gewoon dood zoals het nu gaat. het is lang niet meer zoals het eerst was.. als iemand nu de villa wil verlaten voor een optreden word dat gewoon toegestaan ..GEVANGEN in luxe was het toch ?? niet veel van te merken hoor ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2008 - 11:47 schreef miss-bitch het volgende:natasia zorgt voor actie in die villa , het is daar gewoon dood zoals het nu gaat. het is lang niet meer zoals het eerst was.. als iemand nu de villa wil verlaten voor een optreden word dat gewoon toegestaan ..GEVANGEN in luxe was het toch ?? niet veel van te merken hoor ... Van mij mocht Natasia sowiezo er al niet uit, helaas lag de stemming niet bij de kijker. Natasia was, is en blijft top. de beste van de hele goudenkooi, altijd aktie altijd emotie, en waar nodig altijd bonje, een vrouw naar mijn hart, een echt moord wijf, op alle vlakken. |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2008 - 11:58 schreef izzie het volgende:[..] Van mij mocht Natasia sowiezo er al niet uit, helaas lag de stemming niet bij de kijker. Natasia was, is en blijft top. de beste van de hele goudenkooi, altijd aktie altijd emotie, en waar nodig altijd bonje, een vrouw naar mijn hart, een echt moord wijf, op alle vlakken. ja dat vind ik dus ook , echt belagelijk dat ze haar niet laten terugkomen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou wie weet, als we massaal gaan mailen, weet je het nooit, en als er iemand voor een knallende finale kan zorgen, dan is het Tas wel, mijn scheetje. al kent ze mij niet, het is mijn favootje. |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
als er al een finale komt , ze willen het programma laten stoppen toch .. nou lekker genaaid voor de bewoners dan ,, zo lang in die stress en shit en dan met lege handen naar huis. ik zou me f*ckt up genaaid voelen hoor . maar ja omdat natas alle regels heeft overschreden en nu een boek wil gaan uitbrengen en ruzie heeft met j.de mol is er weinig kans denk ik .., mja je weet nooit daar he .. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wij als kijkers zijn genaaid, maar wat te bedenken van de bewoners weinig villa,en laat die bokito a.u.b in almere die heeft er totaal niets meer te zoeken die aso |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Denk erom frans je bent nu rasistisch, en dat pik ik niet en met mij nog duizenden, dus hou nu maar eens je grove bloedverziekende kutkop dicht. en ga Nowlive trieteren of heb je een ban daar? en mag je niet meer posten, lelijke vuile grafbuil. ik ben je spuug en spuug zat. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat ben jij toch zielig ,maak er werk van het is en blijft een bokito zeker als zij haar scheur open trekt, maar ik denk dat jij het zelfde bent,en over een kuttekop kijk wat vaker in de spiegel,ik denk dat jij uitgespit bent bij nowlive dus vandaar hier jou frustraties mongool |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
zo te zien is deze site ook ten dode opgeschreven,met deze rare woorden!!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne kom jij toevallig ook uit een achterstandswijk?al is het alleen maar de woorden schat van jou dat zegt al genoeg |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
volgens mij ben jij begonnen met dit taalgebruik op deze site en past Xanne zich gewoon aan. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ben ik ff blij dat ik mij niet aan hoef te passen aan jullie stelletje kneuzen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2008 - 09:48 schreef johan13 het volgende:volgens mij ben jij begonnen met dit taalgebruik op deze site en past Xanne zich gewoon aan. Laat hem Johan wil alleen aandacht, dat het geen verstand heeft blijkt wel uit wie hij continiue uitdaagt, dus laat hem zijn goddelijke gang maar gaan, en denken dat hij veilig achter zijn pctje zit. zoals als de huub fans, straks gaan ze net zo hard de vergetelheid in als hun idool. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee dat taalgebruik van jullie dat is pas netjes,wees maar blij dat jullie verstand hebben ,je bent gewoon een stel hersenloze maar de waarheid is soms hard,een iq van o,o |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2008 - 10:22 schreef izzie het volgende:[..] Laat hem Johan wil alleen aandacht, dat het geen verstand heeft blijkt wel uit wie hij uitdaagt, dus laat hem zijn goddelijke gang maar gaan, en denken dat hij veilig achter zijn pctje zit. zoals als de huub fans, straks gaan ze net zo hard de vergetelheid in als hun idool. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
je kunt beter een fan zijn van onze huub en jaap dan van een rat met zijn goedkope snol |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Hebben ze die dan, in een vervuilde stad/ dorp? kan je beter zeggen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waarom is almere de lelijkste stad van nederland???????????? denk aan jou huursubsidie,ik ben heel erg gelukkig in mijn silo ik denk als jij mijn silo ziet dat het kwijl uit je bek loopt |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
je schat jezelf te hoog in WIJ hadden/ hebben het over het Huub. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
natasia is en blijft een asociaal wijf ,wat was zij voor een moeder ?ze verkoos geld boven haar kinderen,hoe heeft ze zich gedragen gewoon als een aso nog erger dan de tokkies,een vrouw met een losbandig leven,naakt fotoos op internet ton de klusjesman beschuldigt van aanranding ,al met al een smerige persoon,en geef nu maar commentaar |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2008 - 12:22 schreef izzie het volgende:nou wie weet, als we massaal gaan mailen, weet je het nooit, en als er iemand voor een knallende finale kan zorgen, dan is het Tas wel, mijn scheetje. al kent ze mij niet, het is mijn favootje. maw. tAS ALS JE DIT LEEST, LAAT JE OPNAAIEN EN PAK HUUB, ERIC HEEFT BEWEZEN GEEN KNIP VOOR DE NEUS WAARD TE ZIJN. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja vooral doen wat ik schrijf ben ik verantwoordelijk voor, en niet huub opruier,niet de boel opnaaien wees zelf zo sportief schijtleister,knap het zelf op dwaas |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Natas gewoon de kooi in, ik weet dat je na de kooi, Huub op zijn bek slaat, nog harder dan je Lieke een slag op de bolus gaf. ik hoop bij dios dat er een filmpje van gemaakt word en op youtube komt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er heeft er hier een de klok horen luiden en weet nog steeds niet waar de klepel hangt |
|
|
|