|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap belt Cora...
Jaap besluit Cora te bellen. "Hé met Japie, Japie uit De Gouden Kooi", zegt hij als ze opneemt. "Ik geloof er niets van!", zegt Cora meteen. "Geloof me, het is 100 procent zeker, want ik woon hier", beargumenteert Jaap meteen. "Oké.. maar wat vind je er van? Vind je het heel erg dat het afgelopen is?", vraagt ze. "Nou nu kom ik weer naar huis...", zegt Jaap. "Ik kom gewoon naar je acht uur!", roept Cora. "Ik ben gewoon superblij", zegt ze enthousiast. "Voor mij is het gewoon dubbel", meldt de grote Miljonair. "22 mei...", zegt Cora ongelovig. "Verheug je maar nergens op, want je wint niet, klaar!", vervolgt ze abrupt. Jaap denkt dat ook. "Het is echt waar hè", vraagt ze nog even voor bevestiging. "Het is echt waar!", bevestigt haar verloofde. "En de enige waarmee je gaat trouwen ben ik! Niet met Huub", waarschuwt Cora. "Ik ga met hem in gemeenschap van goederen trouwen", grapt Jaap. "Maar dan ga je wel weer van hem scheiden!", maakt zijn geliefde duidelijk. Dan moeten ze weer ophangen. "Ik hou van je", eindigen ze allebei tevreden...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
Decency
|
|
|
In de tussentijd dat Jaap aan het bellen is, gaat Amanda Brian halen voor een afluister sessie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jaap oogt een stuk relaxter nu het definitief stopt en zoals hij al zegt lijken zijn frustraties tegeonover Cora en het spel ook voorbij. |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Ik heb het idee dat alle bewoners het allang wisten, Jaap speelde een mooi stuk toneel vanmiddag na de videoboodschap. Zat Huub van de week niet op de trap te balen en zei hij vanuit het niets "700 euro netto" dat was dus al een onderhandeling voor het eindspel. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik vanmiddag meer tv heb gezien dan de afgelopen 3 weken. Alleen is het lastig voor de bewoners, hoe gaan zij straks de buitenwereld in.? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik denk ook dat ze het al wisten maar vast nog niet zo heel erg lang. Ik ben wel erg benieuwd wat het finalespel gaat worden.
Als Claire er maar als eerste uit gaat! |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2008 - 00:18 schreef Boudewijn het volgende:Ik denk ook dat ze het al wisten maar vast nog niet zo heel erg lang. Ik ben wel erg benieuwd wat het finalespel gaat worden. Als Claire er maar als eerste uit gaat! Clair wist het, zij is er gewoon ingezet als opvulling.... nou opvulling ;) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Claire moest een rookgordijn leggen... |
|
|
|