BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Proost! Op de gouden kooi!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 03 maart 2008 - 15:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Proost! Op de gouden kooi!"

De champagne wordt in de keuken ontkurkt door Brian. Iedereen is een beetje ontzet. "Het is niemands huis!", lacht Amanda. "Ik vind het geen moment om te vieren, dus ik ga niet meeproosten", zegt Jaap beteuterd. "Het is heel dubbel", meldt Huub. "Proost! Op De Gouden Kooi!", zeggen ze in koor. "Lang leven De Gouden Kooi!", zegt Brian. "Nou dus niet lang leven...", meldt Jaap. "Ik neem De Gouden Kooi mijn hele leven mee!", zegt de Antilliaan."Nou, waar ga jij met de zomer naartoe?", roept Amanda dan en iedereen moet lachen. "Wij willen niet dat De Gouden Kooi stopt. Het haalt wel in één klap, alle dingen waarmee je zat, in één keer weg", zegt Huub beduusd. "Dat komt omdat je nu ergens naar toe kan leven", geeft Brian als reden. "Veertig dagen optellen en veertig dagen aftellen en dan is het klaar", zegt de Oldenzaler. En zo klessebessen de Miljonairs samen aan de keukentafel...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Proost! Op de gouden kooi!"

0.0051450