BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontslagronde voor Claire?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 03 maart 2008 - 16:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ontslagronde voor Claire?

Amanda gaat overal kusjes op geven. De champagne stijgt al aardig in haar bol. Brian vindt het wel grappig en wil nog wel een fles bestellen. "Zij heeft echt niet veel nodig hè", lacht Claire. "Het maakt niet uit hoe de Villa geverfd is, we kunnen hem toch niet meer winnen!", lacht Amanda. Als Brian en Huub dan alleen achterblijven aan de keukentafel denken ze na over de ontslagrondes. "Er is maar één ontslagronde die gaat werken, en dat is die voor Claire", geeft Huub toe. "Dat weten wij vieren sowieso wel", reageert Brian hierop. Als Amanda dan weer terugkomt besluit ze zelf de fles champagne maar te bestellen, want als ze op haar vriendje moet wachten...

bron: tien.tv
Liefje
 Liefje - maandag 03 maart 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Zelfs een klein beetje realiteits-zin is deze vijf vreemd, ze begrijpen toch wel, dat dit niet eeuwig zo door kan gaan, ja ze vinden het erg, ja natuurlijk dan moet je zelf alles weer kopen en zo, en regelen, zeker voor Jaap zal het een dreun worden, ik hoop alleen als ze weer met zoiets komen, dat het een afgebakend iets is. dit is uitgelopen op een blunder, deze vijf (vier) bewoners vinden het wel goed zo, in de villa, hoeven niet te werken voor geld, sigaretten en voor alles wordt gezorgd, dus ze kunnen er oud worden, nou gelukkig niet dus, 22 mei, gelukkig, duidelijkheid !
DGKJaapio
 DGKJaapio - maandag 03 maart 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Ja das waar maar tis natuurlijk heel anders leven in zo'n huis en dan weer terug naar 'gewoon' heeft toch twee kanten.
Liefje
 Liefje - maandag 03 maart 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Jazeker, dat ben ik met iedereen eens, maar als je besluit deel te nemen aan dit soort programma's weet je toch met alle zekerheid dat er ooit een eind aan komt, of je er nou wordt uitgestemd of het programma eindigd, ik denk dat RTL ook wel ziet dat deze bewoners uitgespeeld zijn, en zowel Claire als de gastspelers geven geen extra stimulans, maar genieten des te meer ook van het luxe leventje, er is gewoon niets meer aan, dat was bij Big Brother anders, dat was spannend tot het eind, althans bij degene die ik heb gezien, maar feit blijft, het komt ooit een einde aan dit luxe leventje, en daar willen de huidige bewoners eigenlijk niets van weten, of angstig, er is natuurlijk ook heel veel veranderd, eerst mochten ze er niet uit en nu mogen ze toch door de optredens alweer van buiten proeven, dus ze worden eigenlijk al voorbereid, maar het zal toch voor verschillende bewoners enorm wennen zijn, zonder al die vanzelfsprekende dingetjes, zoals alles maar pakken wat je wil, geen baan hoeven te hebben, geen betalingen te doen etc.
tino
 tino - dinsdag 04 maart 2008 - 09:01   quote  deeplink  
ik hoop dat die tuinkabouter de "ware" zal ontmoeten...
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 maart 2008 - 11:03   quote  deeplink  
Of ze wilden even extra geld cashen met die Swartzkopf producten om zo de kredietwaardigheid te verhogen!

ik roep maar iets :)
Liefje
 Liefje - dinsdag 04 maart 2008 - 11:58   quote  deeplink  
Het is een grap geworden, ze plakken merken af op de producten, maar staan wel toe dat Claire "haar" schwarzkopf noemt, ze zeggen toch ook gewoon: geef de cola even aan, dt hou je niet tegen, het frappantste van de hele Kooi is wel dat in het begin het een beetje leek op Big Brother, ze mochten geen kontakt, althans sporadisch en niet naar buiten, maar dat is gaandeweg verdwenen, en ze leven nu het leven van een luxe-gevangene, maar er is een ding duidelijk Claire heeft niets bijgedragen aan de Kooi, alhoewel misschien een lopende sigaretten-reclame, ze heeft aan niets meegedaan, heeft geen cursus/workshop aangevraagd, zou zij misschien het al geweten hebben, maar niets zeggen ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontslagronde voor Claire?

0.0062079