BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wie kegel ik eruit?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 03 maart 2008 - 18:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Wie kegel ik eruit?"

Huub zit in de Private Room, want hij wordt zo meteen geïnterviewd door de radio. Lindo Duvall op radio538 heeft de eer om Huub te mogen spreken. "Hé Huub goedenavond, voel jij je niet ontzettend genaaid?", valt Lindo meteen met de deur in huis. "Nee hoor, ik ben blij dat we het 80 dagen van te voren te horen krijgen, normaal duren realityprogramma's niet eens zo lang", meldt Huub. "Ik zit hier nog steeds voor anderhalf miljoen. Ik ben blij dat we nog een supermooie finale krijgen, met mij als winnaar natuurlijk", vervolgt hij. "Even over Claire, is het handig voor het spel of is ze echt leuk?", vraagt de radio-dj. "En, en", antwoord Huub. "Oh, dus je houdt het een beetje mysterieus." "Als het niet goed voor het spel zou zijn, zou ik het niet doen", vervolgt hij. "We zitten nu in een hele interessante positie, aan het eind van de maand is er een ontslagronde en dan is het de vraag: wie kegel ik er uit", zegt de Miljonair. "Huub, we wensen je succes! We gaan het zien allemaal!", eindigt Lindo het gesprek. Een BN-er is hij zeker al...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wie kegel ik eruit?"

0.0046000