|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub bang voor zijn positie?
Huub en Claire maken even een wandelingetje door de tuin. "Nu met een einddatum in zicht, wordt het veel minder persoonlijk en veel meer spel", uit Huub. "Dat begrijp ik helemaal", aldus de altijd begripvolle Claire. "De beslissing bij mij is nog niet helemaal genomen. Het hangt van veel dingen af, onder andere wat het finale spel gaat worden", vervolgt Huub. "We zullen het allemaal wel zien", laat Claire nuchter weten. "Ja, maar maak je geen zorgen", drukt hij zijn meisje op het hart. "Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen, en ik wil gewoon niet dat jij en Jaap mij er straks uitstemmen", laat hij ook even weten. Zo, dus Huub is toch nog een beetje bang voor zijn positie?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maar goed ook. de arrogante kwal, rekent zichzelf rijk, en bedenkt dat de vila in de henz gestoken kan worden, door middel van een molotofcocktail, zou mij niet verbazen, als zijn fans hier wel iets in zien, die hebben straks toch 'Geen Leven". en geen leven zal wel tranen met tuiten huilen, daar gaan zijn inkomsten. grappig! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Als Clair een opwelling van verstand en begrip zou krijgen, moet ze die kabouter er heel snel uitstemmen, de "eindverdeling" met 4 aanwezigen is natuurlijk groter als met 5. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2008 - 09:05 schreef tino het volgende:Als Clair een opwelling van verstand en begrip zou krijgen, moet ze die kabouter er heel snel uitstemmen, de "eindverdeling" met 4 aanwezigen is natuurlijk groter als met 5. Ik snap sowiezo niet hoe het komt dat ze huub steeds in de positie zetten van macht. als de 4 anderen samen spelen. is huub sowiezo weg, laat hij dat besef maar eens krijgen. |
|
|
|
|
|