BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: The End...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 09:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: The End...

Groot nieuws voor de Miljonairs gister! Wat oneindig leek is nu eindig, De Gouden Kooi stopt eind mei. Een stortvloed aan tranen was het gevolg. Brian en Huub vlogen elkaar na een uurtje in de armen en ook Claire en Amanda vonden we in een innige omhelzing. Even hadden ze meer gemeen met elkaar dan ooit. De sfeer zal er over twee maanden wel anders op zijn...

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - dinsdag 04 maart 2008 - 09:21   quote  deeplink  
ik moet het eerst noch zien dat dit gaat gebeuren ,eerst in december toen januari nu mei???
miss-bitch
 miss-bitch - dinsdag 04 maart 2008 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2008 - 09:21 schreef frans-06 het volgende:
ik moet het eerst noch zien dat dit gaat gebeuren ,eerst in december toen januari nu mei???
idd , eerst in december , toen januari , toen april toen wilden ze het pas in juni laten stoppen en nu opeens weer in mei , ik hoop het niet mja , omdat de bewoners nu het nieuws hebben gehoord , denk ik wel dat het deze keer defenitief is , maarja je weet het nooit daar , en ik vind het zoieso belagelijk dat ze nu opeens die villa niet meer winnen , ik zou me echt heel zwaar genaaid voelen..
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 04 maart 2008 - 09:43   quote  deeplink  
Ja het is inderdaad belachelijk dat nu ineens de villa niet meer te winnen is. Dan zouden ze toch eigenlijk de prijs van de villa en de grond eromheen ook als extra prijs moeten geven aan de langstzittende. Misschien gaan we nog twee leuke maanden tegemoed. Ik vond dit wel een koude douche gisteren.
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 04 maart 2008 - 09:44   quote  deeplink  
tegemoet, sorry
frans-06
 frans-06 - dinsdag 04 maart 2008 - 10:04   quote  deeplink  
je moet maar zo denken aan alles komt een eind,en ze hebben allemaal een kontract ondertekent en dat zit wel snor daar er niemand is die er twee jaar in heeft gezeten,ze worden er allemaal goed wijzer van
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 04 maart 2008 - 10:32   quote  deeplink  
Het valt wel op, Huub is het er allemaal ineens mee eens. Hij wist natuurlijk al dat hij de villa zou verliezen. Ik zou, als ik Brian of Amanda was, kijken of er inderdaad in het contract staat dat je na twee jaar de villa zou winnen. En zo ja, er onmiddelijk werk van maken. Mijn moeder zei altijd:"Eerlijk is braaf". Het lijkt wel of die fan het vermoedde en daarom Amanda juridische hulp aanbood.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 04 maart 2008 - 11:28   quote  deeplink  
ach lisbeth wat is er eerlijk niets toch, het hele gouden kooi is een grote leugen ,de waarheid is ver te zoeken,het is nu eenmaal een progamma van list en bedrog,je moet maar zo denken al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 04 maart 2008 - 13:44   quote  deeplink  
ja frans en het is nog steeds,; eerljk duurt het langst.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: The End...

0.0047810