|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Nieuwe Miljonair
Jaap en Huub zitten samen in de Private Room en hebben het over de komst van een nieuwe Miljonair. "Ik zou nooit samenwerken met een nieuwe Miljonair, die moet namelijk voor magic zorgen. Anders is het gewoon een Dennis", blikt de Briellenaar vooruit. Maar zal Lieke er hetzelfde over denken als dat de enige mogelijkheid is om haar positie zeker te stellen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik denk dat lieke gaat proberen haar positie sterker te stellen,dus eigenlijk moet ze voor de nieuwe miljonair eruit;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2007 door ilse -- |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ik denk dat zo'n nieuwe miljonair er nog aardig snel in komt na 1 januari, die wil natuurlijk gewoon nog bij z'n familie zijn tijdens de feestdagen, maar dan in het nieuwe jaar zal die denk ik er snel inkomen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik hoop dat het een zij is en met Lieke gaat samenwerken! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik hoop op een zij die samen gaat werken met huub en jaap;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Nee... Lieke moet er nu nog niet uit! Eerst even flink Huub zieken met z'n "ik krijg je in een week jankend de poort uit". Zonder hulp heeft hij behalve Nathanael nog nooit iemand de poort uit gekregen... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha nee lieke mot eerst en dan amanda en dan braĆn en dan jaap en huub winnen grijnzz;-) |
|
|
|