BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Keuzes...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 11:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Keuzes...

"Claire loopt in de weg", zegt Jaap, maar net na deze rigoureuze uitspraak komt Thijs binnen en dat zorgt voor een korte onderbreking. De heren praten namelijk niet verder zolang hij er is. "Waar waren we?", vraagt Jaap als de huishouder weer weg is. "Hoe Claire ons kan helpen...", antwoordt Huub. Helpen of weg? "Het worden keiharde keuzes", vat Huub samen. En wie kiest er voor wie?

bron: tien.tv
tino
 tino - dinsdag 04 maart 2008 - 12:15   quote  deeplink  
Jaap zorg dat Huubje Exit gaat......
mezelf
 mezelf - dinsdag 04 maart 2008 - 13:36   quote  deeplink  
moet jij niet werken ofzo Tino heb je geen leven moet je straks wel afkikken ik betreur jou partner als je die uberhaubt wel hebt daar twijfel ik aan gefrustereede hos gek
tino
 tino - woensdag 05 maart 2008 - 09:24   quote  deeplink  
mezelf (Huubje) ik heb 44 jaar gewerkt en dat kun jij denk ik niet zeggen, hooguit de jaren in de uitkering naar je peil te oordelen, het peil dat fan is van zo een breedbekkikker en arrogante kwal als die oldnezaalse tuinkabouter.
Zoals jij reageert op die kabouter doet me sterk twijfelen aan je fatsoen, want dat heeft de kabouter totaal niet, wat dagelijks te constateren is.
Als jij hem een hele grote hand boven het hoofd wil houden, moet je dat doen, interessert me niet,.
Gezien het erbij halen dat ik niet zou werken en het medelijden met mijn partner getuigt dat je van hetzelfde kaliber bent als dat kwallig ventje, zoals ik al zo vaak heb gedacht ben je het misschien zelf wel (of in ieder geval iemand die dicht bij hem in de buurt leeft, buiten DGK).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Keuzes...

0.0058250