|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "We gaan Brian en Amanda weg krijgen!"
Huub voegt zich bij Jaap in het kantoor. "We moeten de komende twee dagen maar eens gaan nadenken wat we hierna gaan doen. Ik zie nu iedere dag als een limited edition. Er is iedere dag een podium dat we moeten benutten. Het zou toch humor zijn als we Eric weer zouden wegpesten!", zegt Huub waarop Jaap hard begint te lachen. Huub vervolgt zijn brainstorm. "Ik zat te denken aan Amanda n**ken, maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Er gaat niemand nu nog zomaar weg, maar we zijn er nog steeds bij gebaat als mensen zich rot voelen", concludeert de Oldenzaler. "We pakken het regelboek erbij en gaan ieder regeltje uitpluizen om te kijken wat we allemaal kunnen doen. We gaan Brian en Amanda gewoon weg krijgen", voegt Jaap toe aan de ideeën van zijn teammaatje. "79 dagen, iedere dag een plan. We gaan alle nare sh*t bij Amanda naar boven halen", grijnst Huub. Dat wordt met gordels om televisie kijken, De Gouden Kooi gaat weer over de kop!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
jetje
|
|
|
We gaan Brain en Amanda weg krijgen... We, ja alleen kan hij niks.. helemaal niks... Zet m op johh jochie... kleuter... Laat zien dat je het kan. en wees wijs.. stap er gewoon uit. Verziek niet elke x avond, Als ik je op mijn tv scherm zie, ben ik in staat om er door heen te kruipen.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Had hij maar zekerheid voor de helft, hij mag wel oppassen dat Hij niet de persoon is die als eerste weg gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou als Eric zo aan de gang blijft, wie weet? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het wordt tijd voor Eric om op te zouten... Hij stookt teveel tussen Jaap en Claire en drijft Huub van Jaap af en dat zou wel heel erg kwalijk zijn voor hetgeen Claire heeft bereikt (niets dus) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Persoonlijk zou ik het heel zout vinden.Als door Eric de finale, de 4 hoofdrolspelers van het afgelopen jaar, dit niet mee gaan maken. dat vind ik vies. en dat 1 of ander wicht er met de hoofdprijs vandoor gaat. Omdat dit zo besloten is door achter. walgelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|