|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Het einde van Claire...
"Claire was aan het huilen vannacht hè?", checkt Eric bij Huub. Die bevestigt het. Dan besluit Huub Eric op de hoogte te brengen van de snode plannen die hij met Jaap bedacht heeft. "Ik vraag samen met Claire een ontslagronde voor Jaap aan. Dan denkt ze dat Jaap eruit gaat. Maar ook voor haar wordt er een aangevraagd. De rest zet haar op de stoel en Amanda en Brian stemmen haar eruit. Jaap ook. En dan kom ik. Ze denkt dat ik haar erin hou, maar ik stem haar dan ook weg. Priceless!", smoest hij. Eric kijkt alsof 'ie het geweldig vindt. "Ik heb nog niet eens tegen haar gelogen. Ik heb niet gezegd dat ik haar er 100% in hou", lacht Huub.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
smeerlapperij van de tuinkabouter |
|
|
|
|
jetje
|
|
|
wat een eigen dunk... hij moet op de stoel.. en niemand anders.. hij kan nog lache als hij het hek uit loopt.... bahh wat een misselijk mannetje.. en denk dat er vele met mij zo denken.. hij krijgt het nog zwaar te verduren buiten de kooi straks.. nog zwaarder dan binnen.. en niks huis van hem... de gouden kooi gaat 22 mei stoppen.. lozer.. hahahah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Inderdaad, hij denkt nog steeds dat de Goudenkooi van hem, en hem alleen is. Net als een paar van zijn fans, die kunnen hem straks in real live bewonderen, en mensen als jij en ik, kunnen Huub laten voor wat hij is. door eenvoudig weg de knop van de tv op ander kanaal te zetten. nu nog niet want er zitten meer mensen in de kooi, al denkt die egotripper dat het zijn stage is. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
goed gesproken, Xanne en Jetje, mijn idee !! |
|
|
|