|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire is boos...
Als Huub en Claire later even alleen zijn, komt Claire terug op Huubs vaagheid. "Je kunt vaag doen tegen iedereen Huub, maar niet tegen mij", zegt ze geïrriteerd. "Waar zit voor jou de vaagheid?", wil Huub weten en Claire legt uit dat ze niet weet welke beslissingen hij gaat nemen. "Het blijft een spel en ik laat me niet in de kaart kijken. In mijn hoofd heb ik de keuze al gemaakt", zegt hij hard. Claire geeft aan de vaagheid niet leuk te vinden, maar dan ben je bij Huub aan het verkeerde adres. "Jammer dan", is zijn reactie...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
neem nou eindelijk eens zelf de leiding en vraag een ontslagronde voor de kabouter aan, lachen hahahahah |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nu kan je hem terugpakken,Clair |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
De enige prijs die Huub mag krijgen is ontslag bij de volgende ontslagronde. Eindelijk een koekje van eigen deeg. Hij loopt nu ook weer met een arrogantie van hier tot tuckerland door de villa. Claire moet stappen ondernemen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Dat zou pas TV zijn, Claire die met Jaap en Brian en Amanda Huub de tent uitzetten. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik denk dat Huub gelijk de villa in de fik steekt |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou dat zou helemaal mooi zijn, kan hij gelijk door naar waar hij werkelijk thuis hoort, een gevangenis, met alleen maar camera's om te kijken of hij geen zelfmoord pleegt. Zullen we eens zien wie er gepest wordt, en wie er jankend naar huis wil>
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
eindelijk een paar mensen, die hetzelfde wensen....met liefde zo te lezen. er uit met die arrogante kwal, zonder een cent en zonder villa, dat wordt lachen, dat zou echte gedurfde tv van de Mol zijn. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2008 - 09:13 schreef tino het volgende:eindelijk een paar mensen, die hetzelfde wensen....met liefde zo te lezen. er uit met die arrogante kwal, zonder een cent en zonder villa, dat wordt lachen, dat zou echte gedurfde tv van de Mol zijn. Nou Tino er zijn er wel meer dan een paar, die Huub geen ene P. meer gunnen, uitzonderingen daar gelaten. van een paar wiens leven stopt na 22 mei.die raken dan net zo gefrustreerd als Huub. dus zal de pc eraan moeten geloven. ik zou in die huizen wel een paar camera's willen hangen, wat zouden we lachen, dan. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub denkt dat de hele wereld hem uit zal nodigen en op hem wacht. Nou veel mensen wachten wel op hem al was het maar om pootje te haken. Er zijn al veel aanvragen om Huub op zijn gezicht te timmeren na de Kooi en sommige nu al. Dat vertellen de gastspelers. Hij zit nu weer op te scheppen over zijn fik gisteren en zegt dat hij 22 mei het huis in de fik steekt. Hij is er gek genoeg voor. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2008 - 13:32 schreef lisbeth het volgende:Huub denkt dat de hele wereld hem uit zal nodigen en op hem wacht. Nou veel mensen wachten wel op hem al was het maar om pootje te haken. Er zijn al veel aanvragen om Huub op zijn gezicht te timmeren na de Kooi en sommige nu al. Dat vertellen de gastspelers. Hij zit nu weer op te scheppen over zijn fik gisteren en zegt dat hij 22 mei het huis in de fik steekt. Hij is er gek genoeg voor. waar kan ik me opgeven |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Doe maar bij mij dan maken we een kop van Jut zoals op de kermis. Hij zit nu weer te beweren dat hij héél lief kan zijn. Hahahahahaha laat me niet lachen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2008 - 13:59 schreef lisbeth het volgende:Doe maar bij mij dan maken we een kop van Jut zoals op de kermis. Hij zit nu weer te beweren dat hij héél lief kan zijn. Hahahahahaha laat me niet lachen. Natuurlijk kan hij heel lief zijn, Wanneer hij berekenend bezig is, om iemand te naaien letterlijk & figuurlijk. Let op daar komen de serpenten weer onder de stenen vandaan, dat is voor het spel. Zodra Brian iets doet is hij stiekem en als Huub iets doet is hij briljant. Huub word gesoufleerd bij het leven. doet niets uit zichzelf. stupid fuck.wat heeft Huub een perfect uitgekozen moment genomen om een brandje te stichten in de tuin, helemaal zijn eigen idee, aha, en hij heeft Barry de firefighter ook uitgenodigd als gastspeler, omdat hij het leuk vond dat Brian en Amanda steun krijgen,uhum. jazeeeeeeeeeeeeeeeker! sweet dreams |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2008 - 13:59 schreef lisbeth het volgende:Doe maar bij mij dan maken we een kop van Jut zoals op de kermis. Hij zit nu weer te beweren dat hij héél lief kan zijn. Hahahahahaha laat me niet lachen. ik meld me aan, ik krijg nog bericht van de lokatie en tijdstip |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Ja Ho even. achter aansluiten.Bij de volgende bel zijn er nog, 12.698.165 wachtende voor u. ( twaalfmiljoen zeshonderd achten en negentig duizend honderdvijf en zestig) dat voor de Huubfans, die zijn niet zo tellerig. Allemaal boven de 3 in de war!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
mooi vrienden de tranen lopen over mijn wangen van het lachen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bij jou de tranen van het lachuh? bij mij jeuken mijn handen, en niet alleen voor de Kop van Huub, oeps, freudiaanse verspreking de kop van jut. |
|
|
|