BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Interview voor Brian!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Interview voor Brian!

Brian wordt geïnterviewd door Megastad FM. Net als Huub gisteren, trekt hij zich terug in de Private Room voor het radiotelefoongesprek. "Hoeveel dagen heb je er nou opzitten?", is de eerste vraag van dj Gijs. "544 dagen en counting", antwoordt Brian lachend. "En als ik de einddatum 22 mei haal, zit ik 623 dagen. Dat is zes keer Big Brother", gaat hij trots verder. Hij vertelt dat het aankomende einde hem een dubbel gevoel geeft. "Maar familie en vrienden zijn er natuurlijk wel erg blij mee", legt hij uit. "Maar wat iedereen zich afvraagt...", begint de dj. "Je krijgt die f*cking Villa niet, ouwe!", vervolgt hij. Brian moet er hard om lachen. "Is Claire er nu al uit?", gooit Gijs het op een ander onderwerp. "Zo goed als!", lacht de Antilliaan. Wat een vertrouwen, Brian!

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 17:22   quote  deeplink  
Nou Brian als ik jou was zou ik even eraan denken dat je Claires vertrouwen kan winnen, om haar over te halen Huub dr uit te gooien. Huub staat erg wankel. Jaap is linke loetje, als Huub en Jaap trouwen kan Jaap Huub eruit stemmen. toedels Huub\

s

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Interview voor Brian!

0.0039780