BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nieuw vriendinnetje voor Huub?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 17:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nieuw vriendinnetje voor Huub?

Na van een rondleiding door de Villa van Amanda genoten te hebben roept Huub Nienke op het matje. "Jij komt hier binnen van ik blijf hier slapen, maar misschien willen wij dat niet eens! Het is tenslotte mijn huis!", provoceert de Oldenzaler. Nienke bijt flink van zich af en laat de Miljonairs vrij in hun beslissing of de nieuwe gast vijf dagen mag blijven slapen of niet. "Ik vind het wel grappig dat jij mij hierop aanspreekt", aldus Nienke. "Mensen hadden mij al gewaarschuwd voor jou", laat de blondine eerlijk weten. Uiteindelijk zijn alle Miljonairs positief gestemd en vooral Huub lijkt gecharmeerd te zijn van Nienke. Vanaf maandag komt Nienke vijf dagen in de Villa slapen, de Oldenzaler kan niet wachten... Ondertussen nemen de Miljonairs afscheid van Nienke omdat Carlos alweer staat te popelen om zijn Miljonairs te drillen. Alleen Jaap en Huub blijven achter bij Nienke...

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 18:05   quote  deeplink  
Ja Huub gelijk inpakken die handel, kijken of je een vrouw die niet afhankelijk van je is,je bed inklept, of 1 die jou de grond inboort, dat lijkt mij wel eens leuk om te zien, kijken hoe jij gepakt word, want jij hebt totaal geen incasseringsvermnogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2008 door Joseba@headliner --
jetje
 jetje - dinsdag 04 maart 2008 - 19:34   quote  deeplink  
daar gaan we weer.... Het is tenslotte mijn huis... Huub jij hebt helemaal niks meer stras.... Zelfs geen vrienden... Beter.......
tino
 tino - woensdag 05 maart 2008 - 09:38   quote  deeplink  
zijn echte karakter komt weer naar boven....drank- en sexverslaving.
Als hij een vrouw ziet denkt hij dat ze meteen voor hem vallen, alleen domme blondjes Huubje en meiden van 15-16 bij je "optreden", eerst ook Lieke maar daar kon je niet van winnen, zielig mannetje...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 05 maart 2008 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2008 - 09:38 schreef tino het volgende:
zijn echte karakter komt weer naar boven....drank- en sexverslaving.
Als hij een vrouw ziet denkt hij dat ze meteen voor hem vallen, alleen domme blondjes Huubje en meiden van 15-16 bij je "optreden", eerst ook Lieke maar daar kon je niet van winnen, zielig mannetje...
En media geilen homo's en hoeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nieuw vriendinnetje voor Huub?

0.0058791