BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wil je trouwen?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Wil je trouwen?"

"Wil je trouwen?", vraagt Brian aan Amanda als de twee een poging doen eten te zoeken. Amanda kijkt haar vriendje hoopvol maar verbaasd aan. "Ken je dat liedje? Wil je ruzie met je familie, trouw met mij!", lacht Brian. Gelukkig maar dat de Amsterdamse er ook om kan lachen. Maar helemaal vergeven doet ze hem deze grap niet. "Nou ga ik helemaal nooit met jou trouwen, als je met een pak crackers mij gaat slaan!", is Brians zijn reactie op Amanda's tegenaanval. Nou dat is ook weer duidelijk; geen huwelijk in De Gouden Kooi...

Amanda's kansen op een huwelijk zijn verkeken!

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - woensdag 05 maart 2008 - 07:22   quote  deeplink  
amanda hij zal nooit met jou trouwen,het is een kwestie van geld hij plukt jou helemaal leeg en dan krijg jij een flinke trap na
maggie
 maggie - woensdag 05 maart 2008 - 08:29   quote  deeplink  
nou brian's reactie was gisteren in het intervieuw amanda en ik zijn het er niet overeens amanda wil wel trouwen en voor mij hoeft het niet dus we zullen er samen nog over praten maar wie weet, dus dat komt wel goed hoor daar geloof ik wel in en als er 1 oprechte liefde is in de gouden kooi nou dan is het wel de liefde van brian en amanda hoor ook met ups en downs maar daar kan verder nog niemand over praten want dr is niks oprecht in die kooi maar de liefde van amanda en brian wel hoor daar geloof ik zeker wel in .
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 05 maart 2008 - 09:03   quote  deeplink  
Inderdaad, die liefde zit wel goed, maar ben er van overtuigd dat Brian minder tegen AManda kan zeggen buiten, dan nu binnen, Amanda is geen katje die je zonder handschoenen kan aanpakken.
frans-06
 frans-06 - woensdag 05 maart 2008 - 14:11   quote  deeplink  
zodra ze buiten de gouden kooi zijn moet je kijken wat er gebeurd,amanda valt nu eenmaal op verkeerde mannen,ze is in paniek ,bang van angst van hem,als ze woorden hebben is zij de gene die het goed maakt,kijk als ze hem kust hij draaid zijn hoofd weg dus echte liefde is het zeker niet althans niet van brian,hij houd maar van een iemand dat is tamara
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 05 maart 2008 - 14:25   quote  deeplink  
Je mist 1 ding op dit forum Boudewijn, dat je gasten die je enorm irriteren kan blokkeren zodat jij niet leest wat zij schrijven, en visa versa. zou perfect werken, er zijn van die lui die je het liefst achter de pctje vandaan zou trekken. dus als je die knop kan configureren op het forum ben je helemaal toppie!
johan13
 johan13 - woensdag 05 maart 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2008 - 14:25 schreef Xanne het volgende:
Je mist 1 ding op dit forum Boudewijn, dat je gasten die je enorm irriteren kan blokkeren zodat jij niet leest wat zij schrijven, en visa versa. zou perfect werken, er zijn van die lui die je het liefst achter de pctje vandaan zou trekken. dus als je die knop kan configureren op het forum ben je helemaal toppie!
helemaal mee eens xanne
frans-06
 frans-06 - woensdag 05 maart 2008 - 14:35   quote  deeplink  
kut nu zeg ik jou voor de tweede keer kom dan langs, pas maar op dat ik jou niet achter jou pc vandaan trek mongool
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 05 maart 2008 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2008 - 14:35 schreef frans-06 het volgende:
kut nu zeg ik jou voor de tweede keer kom dan langs, pas maar op dat ik jou niet achter jou pc vandaan trek mongool
Tot mijn spijt moet ik je zeggen dat ik niet uit Mongolië kom. Sterker nog ben Europeaan. een Bask ( in het Nederlands) om precies te zijn. om nog exacter te zijn Uit Pays Vasco, dus als je echt Geïnteresseerd bent, kan je mij nu heel gemakkelijk vinden. enne niet vergeten, ik krijg geen boete, en word niet uit mijn huis gezet, als ik je de touwtjes TERUG sla. en niet huilen he. want je kunt niet zo goed incasseren, net als je idool.

Enne je hebt nu 11 en half uur om te giepstralen zonder mij te irriteren want integenstelling tot jou moet ik WEL werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - woensdag 05 maart 2008 - 18:08   quote  deeplink  
ik doe niets anders dan werken en moet voor jou ook opbrengen, zo nog meer inport zo gaat dat nu eenmaal in deze samenleving,allemaal opvreters ikke niet begrijpen maar ja maakt niet uit hoor ik werk vanaf mijn 14dejaar dus ben nooit te lui geweest om te werken kom naar de vinkenslag zal ik jou laten zien wat voor werk ik doe,dan duw ik jou perongeluk tussen de pers ,dus je zegt het maar
johan13
 johan13 - woensdag 05 maart 2008 - 18:10   quote  deeplink  
bla bla
frans-06
 frans-06 - woensdag 05 maart 2008 - 18:26   quote  deeplink  
ja zeker met recht blablabla ,mij niet uitdagen gewoon ff langs komen dan ,maar ja dat heb je nu eenmaal met die buitenlanders ikke niet begrijpen ,waarom blijft die tering trut dan bezig opzouten voor dat ik eens ff stappen ga ondernemen dan piept ze misschien wel anders
johan13
 johan13 - woensdag 05 maart 2008 - 18:34   quote  deeplink  
slaapverwekkend ben je
frans-06
 frans-06 - woensdag 05 maart 2008 - 19:10   quote  deeplink  
jij blijft er anders wel wakker van
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 05 maart 2008 - 21:00   quote  deeplink  
ach Johan hij doet mij denken aan Achmed the dead terrorist van Jeff dunham, ( ff kijken bij youtube, je ligt in een scheur) promise. Silence I kill you! are you scared yet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wil je trouwen?"

0.0055351