|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Professioneel ruziemaken
Lieke en Mike buigen zich nog maar eens over een potje schaak en intussen kletst Lieke wat met Selène en ook Huub komt even kijken. Binnen de kortste keren belanden Huub en Lieke weer in een ouderwetse bekende discussie, maar voordat het tot een ruzie komt, verlaat Huub de woonkamer. "Loop maar weer weg", roept Lieke hem na, maar Huub reageert nauwelijks. Nog even en ze kunnen echt volwassen ruziemaken die twee!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ach die lieke,di denkt dat ze alles weet ik vindt het en achterbakse doos!!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat was Huubs reactie op het feit dat Lieke hem eruit gestemd had? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
eigenlijk heel normaal,hij wist het al,maar zou haar de volgende keer er zeker niet in laten;-)verder doen ze normaal tegen elkaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2007 door ilse -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb net het filmpje bekeken en ik heb zeer sterk het vermoeden dat hij vantevoren al wist dat hij er toch niet uit ging. En dan bedoel ik niet dat hij Jaap zo goed vertrouwde... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
met japie weet je het maar nooit;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Maar hij zat er zo rustig bij en (dom) grapjes te maken over Dennis acties dat ik denk dat hij van 'achter' allang bevestigd had gekregen dat hij nergens heen zou gaan. |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Zelfs ik snap dat als Huub eruit ging Jaap de volgende was en dan Lieke. Of misschien wel Lieke eerst en dan Jaap. Dan is DGK gespeeld dus Huub stemmen ze er niet uit. Ze hadden meer kans dat ze Lieke eruit zouden stemmen deze ronde denk ik. |
|
|
|