BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Dweil van een gozer!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Dweil van een gozer!

Barry de nieuwe gastspeler wordt uitvoerig onder de loep genomen door de Miljonairs. Ze willen alles van hem weten! Maar de Miljonairs hebben geluk! Barry zit op zijn praatstoel en analyseert alle Miljonairs. "Brian daar heb ik veel respect voor! En Amanda is het vriendinnetje van Brian; een mooie meid! Eric vond ik altijd achter Huub aanlopen. Huub vind ik echt een dweil van een gozer, maar als ik speltechnisch naar je kijk heb ik wel respect. Maar ik vind je wel een dweil!", begint hij. Iedereen moet hard lachen en vooral Brian ziet er de humor van in. "Waarom ben je niet eerder gekomen!", roept de Antilliaan. "En met Claire...Ik heb wel een beetje medelijden met jou, want het was echt heel erg gemonteerd die beelden met Gaby. En met Jaap, tja daar kan ik niet veel over zeggen die is gewoon leip!", laat Barry weten. De Miljonairs genieten van de analyse en lachen er op los! "En omschrijf jezelf nu eens in vijf woorden!", roept Amanda uitgelaten. "In vijf woorden?", vraagt Barry. "Oké in drie!", verandert de Amsterdamse haar vraag. "Weet ik niet...", antwoordt de brandweerman. Dat zijn toevallig wel drie woorden!

Lachen met Barry!

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 22:13   quote  deeplink  
Inderdaad,een Dweil van een gast,zo'n grote domme dweil....
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 22:20   quote  deeplink  
Geen idee wat ze in Amsterdam onder dweil verstaan, mocht het hetzelfde te zijn, als bij ons, nou dan hou ik mijn hart vast. dweilen worden hier nogal mee gesmeten.
frans-06
 frans-06 - woensdag 05 maart 2008 - 06:48   quote  deeplink  
met recht een domme dweil
tino
 tino - woensdag 05 maart 2008 - 10:08   quote  deeplink  
ze zoeken ze wel uit
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 05 maart 2008 - 10:10   quote  deeplink  
Ik vind hem een top gozer, ik vind iedereen die Huub een dweil noemt, in zijn smoel een topper, dus dat scheelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Dweil van een gozer!

0.0045239