BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik dacht dat je helemaal lazarus was!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik dacht dat je helemaal lazarus was!"

Huub biedt aan de nieuwe gastspeler een rondleiding te geven. "Kom op, vriend in spe", moedigt hij de brandweerman aan op te staan. "Dimmen hè, dweil!", lacht Amanda Huub uit. En terwijl de Oldenzaler Barry alle vertrekken laat zien vertelt hij over zijn positie in de Villa; zijn rivalen, zijn medestanders. "Ik wou eigenlijk vanavond een klein bommetje maken!", roept Barry als hij langs het zwembad loopt. "Jullie zijn zo klein allemaal!", laat hij verder nog weten over zijn eerste indruk. De twee mannen praten wat verder en lopen zo langs de afgebrande spullen bij de fontein naar het kantoor. "Ik lust wel een borrel zo", vertelt Barry. "Ik heb nog steeds een alcoholverbod", reageert Huub droevig. "Oh, ik dacht dat je helemaal lazarus was, toen ik je bij het vuur zag staan!", lacht de gastspeler. Dweil, lazarus... Die Barry toch...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik dacht dat je helemaal lazarus was!"

0.0067129