BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Gespierde gast"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 04 maart 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Gespierde gast"

Na een kort gesprekje met zijn nieuwe bedpartner zoekt Jaap zijn vrienden in het kantoor weer op. "Oh jee", kondigt hij aan als hij de deur opent. "Je hebt het vern**kt", verzucht Claire. "Hij zei: ik ga me niet met het spel bemoeien", vertelt Jaap. "Tegen mij zei hij dat hij niet tegen onrecht kan, maar dat hij wel in is voor gave plannen", vertelt Huub over zijn gesprek met Barry tijdens de rondleiding. "Ik heb hem eerst omhelst in zijn blote lichaam", lacht Jaap. "Was het wat?", onderbreekt Eric hem meteen. "Gespierde gast. Daarna heb ik hem gevraagd bij mij te slapen", vat Jaap zijn gesprekje met de gastspeler samen. "Mooi", concludeert Eric. "Nu Amanda ermee jaloers maken...", denkt Huub alweer verder. En Barry? Die weet nog niets van de snode plannen rond zijn gespierde persoontje en staat nog rustig te douchen...

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 05 maart 2008 - 00:17   quote  deeplink  
gespierde gast, nou Brian doet niet voor hem onder, en Brian is droger, meer getekend. en voor de vetkwabben onder ons, ( ik noem geen namen) dat is als je vet weggetraind is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Gespierde gast"

0.0036430