|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Nieuwe aanwinst voor Brian en Amanda?
En Huubs angst dat Brian en Amanda meteen de nieuwe gastspeler gaan 'inpalmen' wordt werkelijkheid. De drie zitten nog steeds gezellig in de Chill Room te keuvelen. Eric besluit er maar bij te gaan zitten, om de dingen voor zijn team toch maar in de gaten te kunnen houden. "Je wil niet weten hoeveel mensen mij geld hebben geboden om Huub een klap voor zijn kanis te geven", lacht Barry naar zijn nieuwe vrienden. In de Private Room komen Claire, Jaap en Huub weer bij elkaar voor een overleg...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
Leuke vent, ik hoop dat hij niet de GK mentaliteit overneemt en doet waarvoor hij rin komt, zou Nienke maandag nou ook nog komen als gastspeelster voor vier dagen? Wordt nog druk zo op het einde !! En Claire belooft weer te gaan knallen, als pasen en pinksteren op een dag vallen, zeker, stem die lopende sigaret er toch uit ! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Claire gaat ook knallen, met oud een nieuw een sterretje opsteken, bij de olielamp van ma, dat kind is naïever dan mijn dertienjarige zoon, ik zweer het.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
Izzie, helemaal mee eens, ze belooft vuurspuwende bergen en er komt slechts een rookwolkje (van haar eigen sigaret) uit, zou ze er misschien in gegr reclame te maken voor Schwarskopf en haar sigarettenmerk, waarvoor geld opstrijkt, het zou mij niets verbazen ! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Claire "begrijpt" het........wat de kabouter met haar doet |
|
|
|