|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire's plan!
Claire komt met een idee. "Als die jongen nou veel teweeg kan brengen en er ruzie tussen Amanda en Brian ontstaan... Dan hoeft toch geen van ons weg?", vraagt ze aan haar twee teamgenoten. De twee mannen zijn het roerend met haar eens. "Ik heb nagedacht over geen van jullie weg te stemmen", uit Huub dan. "Ik dacht er ook aan jou en jou erin te houden", voegt Jaap toe. De drie zijn ingenomen met dit plan. Zou het werken? En zou het wel waar zijn, wat Jaap en Huub Claire nu beloven? Alles kan in De Gouden Kooi...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub denkt nog steeds te winnen en hij denkt dat als hij naar buiten gaat iedere discotake op hem zit te wachten met wijd open armen, of op knieƫn smeken of hij wil komen om op te treden.Wat een hoge dunk heeft die dwaas toch. Als hij zo doorgaat is hij voor hij weggaat helemaal rijp voor opname in een psychiatries ziekenhuis. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij kan gaan "optreden" in groep 1 en 2 van de basisschool, daar houdt het wel mee op en past hij tenminste tussen, hoeft hij niet meer omhoog te kijken als hij iemand in de ogen wilt zien |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Zou jij willen dat je kind hem ontmoet? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik ga steeds harder hopen dat Claire Huub eruit stemt. Dan gaat bij mij de vlag uit. Oh Oh wat zou ik genieten. |
|
|
|